Стислий опис курсу

СТИСЛИЙ ОПИС КУРСУ

Метою вивчення навчальної дисципліни «Дослідження операцій та математична економіка» є оволодіння системними знаннями з основних теоретичних положень та методів складання математичних моделей задач дослідження операцій й математичної економіки, їх аналізу, розв'язання й використання, а також вироблення навичок прийняття рішень у практичній діяльності на основі методології та методів теорії дослідження операцій та математичної економіки.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Дослідження операцій та математична економіка» є:

●         оволодіння студентами базовими теоретичними знаннями з визначення типу та побудови математичних моделей задач дослідження операцій й математичної економіки;

●         набуття вмінь та практичних навичок використання математичних методів, отримання розв’язків стосовно задачі, що розв’язується, та розробки власних рекомендацій;

●         набуття вмінь та навичок щодо проведення обчислювальних експериментів, порівняння результатів експериментальних даних і отриманих розв’язків;

●         оволодіння студентами знаннями щодо оцінювання внутрішніх і зовнішніх чинників впливу на остаточний та/або оптимальний розв’язок;

●         оволодіння знаннями та набуття навичок з використання та розроблення програмного забезпечення аналізу та розв’язання задач дослідження операцій й математичної економіки.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ

У разі успішного завершення курсу студент зможе:

знати:

-       основні поняття, види та типи задач дослідження операцій та математичної економіки;

-       характеристики економічної динаміки;

-       формальні моделі задач дослідження операцій та математичної економіки та методику їх побудови;

-       основні моделі динаміки мікро- та макроекономічних об’єктів та процесів;

-       принципи аналізу моделей;

-       класифікацію та етапи реалізації методів аналітичного та чисельного розв’язання задач;

-       функції корисності та функції попиту, методи їх побудови та аналізу;

-       методику складання та розв’язання задачі споживчого вибору у різних формулюваннях;

-       виробничі функції та функції виробничих витрат, методи їх побудови та аналізу;

-       основні задачі оптимізації виробництва;

вміти:

-       обирати методологію побудови та будувати формальні і змістовні моделі досліджуваних об’єктів та процесів мікро- та макрорівней;

-       будувати виробничі функції, функції корисності та попиту, здійснювати їх аналіз;

-       складати та розв’язувати задачі дослідження операцій та математичної економіки у різних формулюваннях;

-       застосовувати математичні моделі для аналізу економічних показників;

-       проводити обчислювальні експерименти, порівнювати результати, отримані за експериментальними даними;

-       проводити аналіз отриманих розв’язків, оцінювати внутрішні і зовнішні фактори впливу на отримані розв’язки та робити відповідні висновки;

-       використовувати інформаційні технології дослідження і розв’язання конкретних задач.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні досягти таких компетентностей:

КЗ 1      Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

КЗ 2      Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

КЗ 3      Здатність до розуміння предметної області та професійної діяльності.

КС 5     Здатність оцінювати та враховувати економічні, соціальні, технологічні та екологічні фактори на всіх етапах життєвого циклу інфокомунікаційних систем.

Програмні результати навчання:

ПР 2      Застосовувати знання фундаментальних і природничих наук, системного аналізу та технологій моделювання, стандартних алгоритмів та дискретного аналізу при розв’язанні задач проєктування і використання інформаційних систем та технологій.

ПР 11    Демонструвати вміння розробляти техніко-економічне обґрунтування розроблення інформаційних систем та технологій та вміти оцінювати економічну ефективність їх впровадження.


Modifié le: Thursday 3 February 2022, 22:25