Питання на залік

Питання на залік з навчальної дисципліни


 

1.      "Русский мир" як останній прояв російської імперської політики: методика викладання в школі   .

2.     Включення Криму до складу УРСР: передумови та наслідки: методика викладання в школі   .

3.     Порівняйте зміни в Україні та в інших країнах Центрально-Східної Європи в кінці 1980-х – на початку 1990-х рр. Чому у пострадянський період країни Центрально-Східної Європи змогли досягти значно вищого рівня розвитку, ніж Україна?

4.     Поміркуйте, чому саме Південь та Схід України в 1991–2013 рр. стали центрами  сепаратизму?

5.     Які помилки української влади уможливили появу сепаратизму на Півдні, Сході України, в Криму в 1991–2013 рр.?

6.     Передумови новітньої російсько-української війни: методика викладання в школі   .

9.     Сепаратистські рухи в Україні (1991–2013 рр.): методика викладання в школі   .

10. Складові "гібридної війни" РФ проти України: методика викладання в школі   .

11. Особливості "гібридної війни" РФ проти України: методика викладання в школі   .

12. Охарактеризуйте прояви "гібридної війни" РФ проти України в економічній сфері.

13. Охарактеризуйте прояви "гібридної війни" РФ проти України в військовій сфері.

14. Охарактеризуйте прояви "гібридної війни" РФ проти України в освітній сфері.

15. Охарактеризуйте прояви "гібридної війни" РФ проти України в сфері масових комунікацій.

16. Охарактеризуйте прояви "гібридної війни" РФ проти України в культурній сфері.

17. Новітня російсько-українська війна: передумови та особливості.

18. Новітня російсько-українська війна: стисла хронологія подій..

19. Порівняйте події «Русской весны» в Одесі та Запоріжжі.

20. Порівняйте події «Русской весны» в Донецьку та Луганську.

21. Охарактеризуйте передумови та наслідки анексії Криму для України та РФ.

22. Охарактеризуйте сепаратистські рухи на Півдні і Сході України в 2014 р.

23. Поміркуйте, чи можна стверджувати, що саме територія Півдня та Сходу України у 1991–2020 рр. стала основним об’єктом інформаційної війни РФ проти України? Чому?

24. Назвіть основні фейки, породжені російською пропагандою у 1991–2020 рр.

25. Визначте основну мету на методи проведення інформаційної війни РФ проти України за часів президентства В.Путіна у політичній, військовій, міжнародній, економічній, освітній, науковій, культурній сферах.

26. Наведіть приклади успішної боротьби української влади та громадянського суспільства з проявами інформаційної війни РФ у 2014–2020 рр.

27. Доведіть або спростуйте тезу: «Концепція «Русского мира» – це  сучасна неоімперська стратегія РФ». Що можна вважати «інструментами м’якої сили» у концепції «русского мира»? Охарактеризуйте діяльність «інструментів м’якої сили» в Україні  у 2004-2013 рр.

28. Назвіть мету, основні об’єкти, суб’єкти, приклади впровадження концепції «Русского мира» в економічному, суспільно-політичному, культурному, науковому, релігійному житті, у військовій сфері та ін. України на початку ХХІ ст.

29. Поясніть, чому події «Русской весны» на території Донеччини та Луганщини завершилися проголошенням ДНР та ЛНР, а на інших землях Півдня та Сходу України вдалося зупинити активну фазу сепаратиських рухів?

30. Спростуйте тезу сучасних російських політиків про те, що сучасна РФ є спадкоємицею Київської Русі.

31. Порівняйте сучасні російські імперські міфи з імперськими міфами російської історіографії царської доби.

32. Чи можна вважати підручники з історії Росії прикладом сучасної інформаційної війни РФ проти України? Відповідь аргументуйте, аналізуючи особливості викладу сюжетів, пов’язаних з історією України у російських підручниках з історії Росії.

33. Інформаційна війна РФ проти України (2013–2020): причини та складові.

34. Сучасна російська історична наука як складова інформаційної війни РФ проти України.

 


Last modified: Thursday, 5 January 2023, 11:27 AM