Перелік питань заліку
- Визначення та поширеність МСА.
- Клінічна оцінка МСА: збір анамнезу, спостереження та тестування.
- Аудіологічна оцінка МСА: аудіометрія, слухова реакція стовбура мозку та інші тести.
- Відмежування станів схожих на МСА.
- Розвивальна та когнітивна оцінка МСА: мовні та когнітивні оцінки, освітні оцінки.
- Критерії та норми діагностики МСА.
- Вплив МСА на комунікацію: академічний та соціальний розвиток.
- Роль логопедичної та мовленнєвої терапії в корекції МСА.
- Важливість індивідуального планування лікування МСА.
- Анатомія слухової системи: вухо, слуховий нерв, слухова кора.
- Нервові шляхи, задіяні в слуховій обробці.
- Нейрофізіологічні основи розладів обробки слуху.
- Роль пластичності мозку в розвитку та корекції МСА.
- Вплив травми головного мозку та інших неврологічних захворювань на слухову обробку.
- Різні типи МСА: слухове розрізнення, часова обробка та інтеграція.
- Причини МСА: генетика, травма головного мозку, середній отит та інші фактор.
- Роль втрати слуху при МСА.
- Поширеність і фактори ризику МСА.
- Коморбідність МСА з іншими розладами спілкування та порушеннями навчання.
- Співпраця з іншими професіоналами та опікунами в плануванні корекції МСА.
- Роль логопеда в плануванні та проведенні корекції.
- Роль міждисциплінарної співпраці у діагностиці МСА.
- Важливість індивідуального планування корекції МСА.
- Фактори, які слід враховувати при плануванні корекції: вік, мовні навички, когнітивні здібності та інші фактории.
- Розробка індивідуального плану корекції дитини з МСА: цілі, втручання та оцінка.
- Роль інших фахівців у корекції МСА аудіології, психології, логопедії, спеціальної педагогіки та інших дисциплін.
- Співпраця з іншими фахівцями: спілкування, координація та обмін інформацією.
- Приклади міждисциплінарних підходів до корекції МСА.
- Стратегії організації корекції МСА у класі: розсадження, використання допоміжних технологій, пристосування та інші стратегії.
- Співпраця з педагогами для супроводу дитини з МСА у класі.
- Стратегії корекції МСА вдома: використання допоміжних технологій, комунікаційних стратегій та інших підходів.
- Роль логопеда в захисті потреб дитини з МСА у класі та вдома.
- Важливість участі сім'ї в корекції МСА. Визначення та види допоміжних технологій для МСА.
- Вибір і використання допоміжних технологій: огляд та рекомендації.
- Приклади допоміжних технологій для МСА: Tomatis, Forbrian, тренажери для слуху та інші пристрої. Роль логопеда в оцінці та рекомендації допоміжних технологій для МСА.
- Організація проведення логопедичних занять для дітей із МСА.
- Розвиток немовленнєвих звуків: побутових.
- Розвиток не мовленнєвих звуків: природних.
- Ігри з розвитку уміння диференціювати звуки за силою голосу.
- Ігри з розвитку умінню диференціювати звуки за висотою голосу.
- Розрізнення довжини звукового стимулу.
- Розрізнення слів, близьких за звуковим складом.
- Диференціація складів.
- Ігри з розвитку уміння диференціювати слова, склади, звуки.
- Ігри з розвитку уміння визначати наявність чи відсутність звука у слові.
- Ігри з розвитку уміння визначати місце звука у слові.
Остання зміна: Sunday 8 January 2023 19:37 PM