Перелік питань заліку

  1. Визначення та поширеність МСА. 
  2. Клінічна оцінка МСА: збір анамнезу, спостереження та тестування. 
  3. Аудіологічна оцінка МСА:  аудіометрія, слухова реакція стовбура мозку та інші тести. 
  4. Відмежування станів схожих на МСА. 
  5. Розвивальна та когнітивна оцінка МСА: мовні та когнітивні оцінки, освітні оцінки. 
  6. Критерії та норми діагностики МСА. 
  7. Вплив МСА на комунікацію: академічний та соціальний розвиток. 
  8. Роль логопедичної та мовленнєвої терапії в корекції МСА. 
  9. Важливість індивідуального планування лікування МСА.
  10. Анатомія слухової системи: вухо, слуховий нерв, слухова кора. 
  11. Нервові шляхи, задіяні в слуховій обробці. 
  12. Нейрофізіологічні основи розладів обробки слуху. 
  13. Роль пластичності мозку в розвитку та корекції МСА. 
  14. Вплив травми головного мозку та інших неврологічних захворювань на слухову обробку.
  15. Різні типи МСА: слухове розрізнення, часова обробка та інтеграція. 
  16. Причини МСА: генетика, травма головного мозку, середній отит та інші фактор. 
  17. Роль втрати слуху при МСА. 
  18. Поширеність і фактори ризику МСА. 
  19. Коморбідність МСА з іншими розладами спілкування та порушеннями навчання. 
  20. Співпраця з іншими професіоналами та опікунами в плануванні корекції МСА. 
  21. Роль логопеда в плануванні та проведенні корекції.
  22. Роль міждисциплінарної співпраці у діагностиці МСА. 
  23. Важливість індивідуального планування корекції МСА. 
  24. Фактори, які слід враховувати при плануванні корекції: вік, мовні навички, когнітивні здібності та інші фактории. 
  25. Розробка індивідуального плану корекції дитини з МСА: цілі, втручання та оцінка.
  26. Роль інших фахівців у корекції МСА аудіології, психології, логопедії, спеціальної педагогіки та інших дисциплін. 
  27. Співпраця з іншими фахівцями: спілкування, координація та обмін інформацією. 
  28. Приклади міждисциплінарних підходів до корекції МСА. 
  29. Стратегії організації корекції МСА у класі: розсадження, використання допоміжних технологій, пристосування та інші стратегії. 
  30. Співпраця з педагогами для супроводу дитини з МСА у класі. 
  31. Стратегії корекції МСА вдома: використання допоміжних технологій, комунікаційних стратегій та інших підходів. 
  32. Роль логопеда в захисті потреб дитини з МСА у класі та вдома. 
  33. Важливість участі сім'ї в корекції МСА. Визначення та види допоміжних технологій для МСА. 
  34. Вибір і використання допоміжних технологій: огляд та рекомендації. 
  35. Приклади допоміжних технологій для МСА: Tomatis, Forbrian, тренажери для слуху та інші пристрої. Роль логопеда в оцінці та рекомендації допоміжних технологій для МСА.
  36. Організація проведення логопедичних занять для дітей із МСА. 
  37. Розвиток немовленнєвих звуків: побутових.
  38. Розвиток не мовленнєвих звуків: природних.
  39. Ігри з розвитку уміння диференціювати звуки за силою голосу.
  40. Ігри з розвитку умінню диференціювати звуки за висотою голосу.
  41. Розрізнення довжини звукового стимулу.
  42. Розрізнення слів, близьких за звуковим складом.
  43. Диференціація складів.
  44. Ігри з розвитку уміння диференціювати слова, склади, звуки.
  45. Ігри з розвитку уміння визначати наявність чи відсутність звука у слові.
  46. Ігри з розвитку уміння визначати місце звука у слові.


Остання зміна: Sunday 8 January 2023 19:37 PM