Система накопичення балів

ВИДИ КОНТРОЛЮ І СИСТЕМА НАКОПИЧЕННЯ БАЛІВ

 

змістово

го моду ля

Вид контролю

Кіл-ть балів

ПОТОЧНИЙ

 

1

 

1. Проаналізувати стан розвитку інклюзивної освіти в Україні

2. Охарактеризувати основні ідеї концепції інклюзії

3. Обґрунтувати історичну етапність розбудови інклюзивного суспільства

4. Скласти перелік основних міжнародних документів, які забезпечують розвиток соціальної  інклюзії

10

Тестування

5

2

1. Проаналізувати проблеми, з якими стикається людина з особливими потребами в процесі соціалізації. Запропонувати шляхи вирішення таких проблем.

2. Запропонувати власний шлях реорганізації/модернізації сучасної системи спеціальної освіти

3. Скласти план організації команди супроводу дитини з особливими освітніми потребами на етапі створення інклюзивного класу.

4. Визначити принципи партнерської орієнтації в інклюзивному освітньому процесі

10

Тестування

5

3

1. Ознайомитись з особливостями складання індивідуальної програми розвитку. Занотувати основні розділи ІПР

2. Скласти програму психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

3. Скласти план-конспект уроку, побудованого на принципах диференційованого викладання

4. Побудувати модель оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами.

10

Тестування

5

4

1. Обґрунтувати принципи універсального дизайну в освітньому середовищі.

2. Проаналізувати ступінь готовності конкретного закладу освіти (за вибором студента) до провадження інклюзивного навчання

3. Визначити перешкоди у створенні інклюзивного освітнього середовища

4. Запропонувати власну стратегію розбудови інклюзивного освітнього середовища в конкретному закладі освіти (за вибором студента)

10

Тестування

5

 

                                                         Загалом за поточним контролем

60

 

ПІДСУМКОВИЙ 

 

Залік, у т.ч. 

40

Тестування у системі Moodle

20

Завдання на вибір

варіант

Схематичне складання плану-проєкту створення інклюзивного освітнього середовища у закладі освіти (тип закладу – на вибір здобувача). Вимоги: визначення мети та завдань проєкту; окреслення команди фахівців; визначення алгоритму основних дій та заходів; логічність, послідовність викладення матеріалу.

2 варіант

Написання та публікація тез за тематикою навчальної дисципліни. 

20

 

Разом:

100

 

За наявності сертифікату (свідоцтва, програми тощо) про проходження онлайнкурсу, тренінгу, вебінару, курсу підвищення кваліфікації та ін. з тематики (однієї з тем, змістового модуля) навчальної дисципліни залежно від кількості прослуханих годин (здобутих кредитів) здобувачу може бути нараховано до 50 балів. Дотичність тематики, відповідність досягнутих результатів навчання та кількість додаткових балів визначається викладачем. Документи, що підтверджують участь здобувача у відповідних заходах, мають бути подані викладачу до початку сесії.


Last modified: Friday, 10 February 2023, 10:36 PM