Питання для підсумкового контролю

  1. Поняття ділової репутації та ділового іміджу. 
  2. Авторитет як першоджерело репутації. 
  3. Символи й реальність в сучасних авторитетах. 
  4. Зміна парадигми бізнесу в умовах інформаційного суспільства. 
  5. Репутація як важливий нематеріальний актив. 
  6. Імідж і репутація: спільне й відмінне. 
  7. Роль та місце PR в структурі базового бізнес-процесу
  8. Поняття «імідж» в науковій літературі. 
  9. Семантика поняття імідж. 
  10. Основні критерії типологізації іміджу. 
  11. Дзеркальний імідж. 
  12. Поточний імідж. 
  13. Бажаний імідж. 
  14. Корпоративний імідж. 
  15. Товарний імідж. 
  16. Складові іміджу як системи. Об'єкт формування іміджу організації. 
  17. Елементи і структура іміджу організації. 
  18. Функції корпоративного іміджу. 
  19. Завдання корпоративного іміджу. 
  20. Типологія корпоративного іміджу. 
  21. Рівні іміджу підприємства. Зміст зовнішнього іміджу організації
  22. Інструментарій іміджмейкінгу: позиціонування, міфологізація, емоціоналізація, дистанціювання, візуалізація, введення моделей сприйняття, формування іміджу з опорою на «ідеальний образ».
  23.  Сценарний підхід до формування іміджу. 
  24. Використання соціально-психологічних феноменів «контрасту» і «схожості». 
  25. Використання вербальних і лінгвістичних прийомів
  26. SMM-аудитМетодика проведення роботи
  27. Соціальний аудит діяльності компанії.
  28. Основні категорії PR. Відмінності внутрішнього і зовнішнього PR. 
  29. Контрольовані та неконтрольовані канали комунікації. 
  30. Комунікація видавництв-лідерів книжкового бізнесу. 
  31. Окремі служби зі зв’язків з громадськістю у видавництвах. 
  32. Спеціалісти з PR в українських видавництвах. 
  33. Причини зростання ролі PR у видавничій справі. 
  34. Перспективи розвитку PR у видавничій галузі. 
  35. Креатив. Ситуативне планування (PR-кампаніїPR-акції). 
  36. Тактичне планування (календарні PR та маркетингові плани). 
  37. Стратегічне планування (маркетингова та комунікаційна концепція). 
  38. Кількісний та якісний аналіз (маркетингові, соціологічні, інтегровані дослідження).
  39. Корпоративна культура та її вплив на розвиток організації. 
  40. Формування систем цінностей компанії. 
  41. Комунікаційні інструменти. 
  42. Інструменти кризового й посткризового реагування. 
  43. Етапи формування іміджу організації. 
  44. Основні засоби формування іміджу. 
  45. Розробка пакету для іміджування обраної видавничої структури

Остання зміна: Thursday 23 February 2023 01:00 AM