Питання для підготовки до заліку

  1. Визначення альтернативних та додаткових засобів комунікації.
  2. Статистика потреби в альтернативних та додаткових засобах комунікації в Україні та світі.
  3. Нормативно-правова база застосування альтернативних та додаткових засобів комунікації.
  4. Види альтернативних та додаткових засобів комунікації.
  5. Нозології в дитячому віці, що потребують альтернативних та додаткових засобів комунікації.
  6. Діагностика потреб в альтернативних та додаткових засобах комунікації у дитячому віці.
  7. Нозології в дорослому віці, що потребують альтернативних та додаткових засобів комунікації.
  8. Діагностика потреб в альтернативних та додаткових засобах комунікації у дорослому віці.
  9. Доцільність використання альтернативних та додаткових засобів комунікації у різних сферах (освітні установи, медичні установи, соціум, родина).
  10. Особливості методичних розробок занять з опанування альтернативних та додаткових засобів комунікації для дітей.
  11. Особливості методичних розробок занять з опанування альтернативних та додаткових засобів комунікації для дорослих.
  12. Моніторинг ефективності  та критерії успішності опанування альтернативних та додаткових засобів комунікації.
  13. Офіційні мови жестів.
  14. Графічний символ в комунікації: літера, склад, слово, ієрогліф, руна, емодзі, стікер, інфографіка.
  15. Підтримуюча комунікація та групи користувачів підтримуючої комунікації.
  16. Альтернативна система навчання комунікації PECS.
  17. Метод навчання комунікації «Макатон».

Última modificación: Saturday, 2 de September de 2023, 14:45