Опис навчальної дисципліни

Теоретико-методичні засади курсу фізики старшої школи.

Галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка .

 Спеціальність: 014 Середня освіта.

 Предметна спеціальність: 014.08 Середня освіта (Фізика).

 Освітня програма; Середня освіта (Фізика)

Другий (магістерський) рівень вищої освіти.

5 кредитів, 150 годин, лекції – 20 годин, практичні заняття – 20 годин.  Самостійна робота студентів -110годин,  1 семестр, форма підсумкового контролю - іспит, нормативна дисципліна.

Метою викладання навчальної дисципліни «Теоретико-методичні засади курсу фізики старшої школи» є оволодіння студентами основними поняттями курсу: уміння встановлювати зв'язок теоретичних уявлень про фізичні закони з результатами відомих експериментів; вміння фізично обґрунтовувати і вирішувати конкретні навчальні завдання; аналізувати фундаментальні поняття, закони, теорії з точки зору їх трактування в сучасній науці для визначення основних напрямків удосконалення методики та технології викладення їх у шкільному курсі фізики..

Основними завданнями вивчення дисципліни «Теоретико-методичні засади курсу фізики старшої школи» є:

·  ознайомити магістрантів з методами пізнання природних явищ та структурою пізнавального процесу;

· висвітлити різні підходи до періодизації  розвитку фізичної науки;

· ознайомити студентів з еволюцією фізичних картин світу;

· показати роль особистості в історії фізичної науки;

· розкрити особливості організації наукових досліджень на сучасному етапі розвитку суспільства.

Студенти повинні набути таких компетентностей:  

· здатність набувати нові знання, використовуючи сучасні освітні та інформаційні технології;

· здатність використовувати знання про сучасну природничо-наукову картині світу в освітній та професійній діяльності;

· здатність застосовувати на практиці базові загальнопрофесійні знання фізики та методики навчання фізики.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

· Наукові основи шкільного курсу фізики.

· Фундаментальні фізичні поняття та закони фундаментальних фізичних теорій.

· Інтерпретацію встановлених законів, їх місце в системі загальних фізичних знань, теоретичне узагальнення широкого кола явищ і на їх основі - синтез зазначених законів у цілісну систему, тобто єдину природничо-наукову картину світу.

· Границі застосування фізичних теорій.

 

вміти:

· Визначати загальні формули, закономірності, інструментальні засоби фізики та їх інтерпретацію у шкільному курсі фізики.

· Виділяти структуру фізичних теорій та їх представлення у шкільному курсі фізики.

· Грамотно користуватися мовою предметної області.

· Отримувати корисну науково-технічну інформацію з електронних бібліотек, реферетивних журналів, інтернету і т. ін.

 

Міждисциплінарні зв’язки.

Вивчення дисципліни «Теоретико-методичні засади курсу фізики старшої школи» ґрунтується на знаннях всіх розділів загального курсу фізики, астрономії, теорії і методики навчання фізики, математики.


Ultime modifiche: Sunday, 20 September 2020, 19:37