Техніка «Сім чарівних слів»

Техніка «Сім чарівних слів» 

Мета: формування навичок групової роботи, визначення розподілу групових ролей. 

Вікові обмеження: 10 + 

Обладнання: папір А3, маркер. 

Тривалість виконання: 30 хв. 

Форма роботи: групова. 

Вид арт-терапії: казкотерапія

Інструкція: Учасниками варто придумати 7 слів, які на їхню думку, найчастіше зустрічаються в казках. Ці слова записують на арку ші А3. Після цього група повинна скласти казку, вклю чаючи ці слова. Кожен учасник складає по одному реченню і передає хід наступному. Якщо слова використано, казку можна продовжувати далі, допоки вона не сягне свого логічного завершення. 

Орієнтовний перелік запитань для рефлексивного аналізу:

 – Який основний зміст Вашої казки? 

– Хто її головний герой? 

– Які його основні характеристики? 

– Чим він подобається / не подобається Вам? 

– Який фрагмент казки Вам найбільше подобається / не подобається? 

– Який Ваш внесок у сюжет казки? 

Деякі аспекти інтерпретації: Для оцінки групових ролей варто зафіксувати осіб, які придумували сюжет, головних героїв або слова (як правило, ними виступають формальні / неформальні лідери у групі, «зірки, «активісти», «генератори ідей»). Загальний сюжет казки вказує на домінуючу проблему, ситуацію членів групи, а особливості розвитку сюжету, кожним членом індивідуально, на типові поведінкові підходи у певних життєвих ситуаціях. Варто відмітити осіб, що затягували сюжет, змінювали його, вводили нових героїв, що також є віддзеркаленням основ них групових ролей та їхнього розподілу.


Остання зміна: Monday 12 February 2024 10:15 AM