Практичне заняття. Синтез думок щодо концептуальних моделей визначення поняття “здоров’я”, умов збереження і зміцнення здоров’я дітей дошкільного вік

Тема семінарського заняття: Синтез думок

 щодо концептуальних моделей визначення поняття “здоров’я”, умов  збереження і зміцнення  здоров’я дітей дошкільного віку.

План

1. Висвітлити підходи до трактування поняття “здоров’я”, сутність концептуальних моделей його визначення.

 2. Сформулювати умови, які є необхідними для  збереження і зміцнення здоров’я дошкільників.

 

Рекомендації щодо проведення: Студентам, об’єднаним у дві групи, пропонується письмово відповісти на запитання, використовуючи різні джерела інформації - документи, навчально-методичні посібники, підручники, довідкові видання тощо. Після виконання завдання студенти передають свої записи іншим групам, які доповнюють відповідь своїми думками, підкреслюють те, з чим не погоджуються. Опрацьовані таким чином відповіді передають експертам, які роблять загальний звіт. Він обговорюється всіма студентами разом.

 

Список використаних джерел

1. Денисенко Н.Ф. Перші кроки до формування, збереження і зміцнення здоров’я підростаючого покоління: Методичні рекомендації вчителям загальноосвітніх шкіл і вихователям дошкільних навчальних закладів у проведенні уроку й заняття здоров’я. – Запоріжжя, 2002. – С.3 – 8.

2. Кудрявцев В.Т. Инновационное дошкольное образование: опыт, проблемы и стратегии развития // Дошкольное воспитание. – 1999. - №3. – С.66 – 79.

3. Психологические методы обретения здоровья: Хрестоматия / Сост. К.В. Сельченок. – Мн., М.: Харвест АСТ, 2001. – С.12 - 32.

4. Психология здоровья: Учебник для вузов / Под. ред. Г.С. Никифорова. – СПб.: Питер, 2003. – С.42 - 44.

5. Чупаха И.В., Пужаева Е.З., Соколова И.Ю. Здоровьесберегающие технологии в образовательно-воспитательном процессе. – М.: Ипекса, Народное образование; Ставрополь: Ставропольсервисшкола, 2003. – С.38 - 46.

 

Контрольні запитання

1. Дайте кілька визначень поняття “здоров’я”.

2. Висвітліть сутність концептуальних моделей визначення поняття “здоров’я”.

3. Назвіть види здоров’я, висвітліть умови його  формування, збереження і  зміцнення у дітей дошкільного віку.

4. Поясніть значення термінів “норма”, “кількість здоров’я“. Що спільне вони містять? Чим різняться?

5. У чому полягає сутність роботи щодо формування цілісного тілесно-духовного організму?

Последнее изменение: Tuesday, 27 August 2024, 13:20