Практичне заняття до ЗМ 3. Виконання режиму дня в різних вікових групах дошкільної установи

Тема практичного заняття:

 Виконання режиму дня

в різних вікових групах дошкільної установи

 Вивчити організацію й мето­дику проведення режиму дня в даній дошкільному закладі. Для цього:

а) відстежити  послідовність  режимних  процесів,   їх зміст, структуру   (прийом дітей, організацію їх діяльності,   гімнастику,   умивання,   сніданок, підготовку  до  заняття, підготовку до виходу на прогулянку, підготовку до обіду і денного сну);

б) визначити час, відведений на режимні процеси за розпорядком і фактично затрачуваний, величину відхилень (пунк­ти 2, 3);

в) виявити умови, створені в установі для проведення всіх режимних процесів (наявність необхідних приміщень і їх площа, пристосованість устаткування, дотримання педагогічних і гігієнічних вимог, кількість дітей за списком і присутніх);

г) оцінити діяльність вихователя, направлену на організацію і проведення режимних  процесів   (кількість і зміст указівок, тон, характер словесних і наочних прийомів, що використовуються вихователем, їх результативність, реакція вихователя на невиконання дітьми його вимог);

д) оцінити прояви дітей у процесі виконання режимних процесів (знання послідовності цих процесів, відношення до вимог дорослого, активність, самостійність, контакти  дітей з вихователем, нянею; наявність вегетативних реакцій,  їх причини;  кількість дітей, що запізнюються у виконанні режиму, причини);

є) встановити наявність і характер взаємодії у роботі завідувача, вихователя, няні, медичної сестри.

Методика виконання завдання. Зранку студенти слухають коротке повідомлення завідувача або мето­диста про особливості організації режиму в даному закладі. Потім, розподіляються по двоє, виконують завдання у вікових групах, хронометруючи проведення режимних про­цесів (спостереження  фіксуються за формою).

Таблиця 3

Аналіз умов

щодо проведення в дошкільному навчальному закладі оздоровчої роботи

 

Послідовність режимних процесів, їх зміст і структура

Час, відведений на режимні процеси

Фактично затрачуваний час, величина відхилення (у хвилинах)

Умови для проведення режимних процесів

Прийоми й форми організації дітей для проведення режимних процесів

Прояв дітей під час режимних процесів

Взаємодія в роботі завідуючої, вихователів, медичної сестри й няні

 

 

 

 

 

 

 

 

Список використаних джерел

1. Глазырина Л.Д., Овсяннин В.А. Физическое воспитание детей дошкольного возраста. – М.: Владос, 2001. – 176 с.

2. Осокина Т.И. Физическая культура в детском саду. – М.: Просвещение, 1973. – 273 с.

 

Контрольні запитання

1. Якими є мета і завдання оздоровчого напряму фізичного виховання  дошкільників?

2. Назвіть засоби  оздоровлення дітей.

3. Розкрийте методику використання засобів фізичної культури з оздоровчим напрямом.


Последнее изменение: Tuesday, 27 August 2024, 13:30