Перелік питань до залік
Змістовий модуль 1. Теоретичні основи логопедії
Анатомо-фізіологічні механізми мовлення
- Що входить до складу мовленнєвого апарату та які його основні відділи?
- Які анатомо-фізіологічні основи мовленнєвої діяльності?
- Яка роль мозкових структур у процесі мовлення?
- Як взаємодіють дихальна, фонаторна та артикуляційна системи при створенні мовлення?
Онтогенез мовленнєвої діяльності
- Які етапи формування мовлення у дітей від немовляти до дошкільного віку?
- Як розвивається звукова форма слова та зв'язне мовлення на різних етапах?
- Які зміни відбуваються у мовленнєвій діяльності на різних етапах розвитку?
Етіологія порушень мовлення
- Які основні причини мовленнєвих порушень?
- Як класифікуються порушення мовлення?
- Які механізми розвитку мовленнєвих розладів?
- Які фактори (органічні, функціональні, центральні, периферичні) впливають на мовленнєві порушення?
Класифікація звуків української мови та характеристика їх вимови
- Як класифікуються фонеми української мови?
- Які акустико-артикуляційні характеристики мають звуки української мови?
- Які механізми утворення звуків і логопедичний профіль нормованої вимови?
Змістовий модуль 2. Мовленнєві порушення та їх корекція
Дислалія
- Що таке дислалія і які її особливості у дітей різного віку?
- Які форми дислалії існують і як вони впливають на мовленнєвий розвиток дитини?
- Які підходи використовуються для класифікації та корекції дислалії?
Методика корекційної роботи при дислалії
- Яка методика обстеження дітей з дислалією?
- Які етапи логопедичного впливу при корекції дислалії?
- Які прийоми та способи використовуються для усунення недоліків звуковимови?
Порушення голосу
- Які особливості розвитку голосу у дітей?
- Які причини порушення голосу та які методи корекції використовуються?
- Які типи дихання і як вони впливають на розвиток голосу?
Ринолалія
- Що таке ринолалія і які її форми?
- Як ринолалія впливає на звуковимову та мовленнєвий розвиток дитини?
- Які методи корекційної роботи при ринолалії?
Дизартрія
- Які причини та механізми розвитку дизартрії?
- Які клінічні симптоми дизартрії та як вони впливають на мовленнєву діяльність?
- Які принципи та методи корекційної роботи при дизартрії?
Порушення темпу і ритму мовлення та їх корекція
- Які причини та прояви порушень темпу і ритму мовлення у дітей?
- Які методики обстеження та корекції браділалії та тахілалії?
- Які методи стимуляції нормального мовленнєвого ритму використовуються?
Заїкання
- Які патогенетичні механізми заїкання та які його форми?
- Які фактори ризику та психолого-педагогічні особливості дітей з заїканням?
- Які сучасні методики подолання заїкання?
Змістовий модуль 3. Порушення засобів спілкування
Фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення
- Що таке фонетико-фонематичне недорозвинення (ФФН)?
- Які лінгвістичні, фізіологічні та психологічні аспекти ФФН?
- Яка структура порушення при ФФН?
Загальне недорозвинення мовлення
- Що таке загальне недорозвинення мовлення (ЗНМ)?
- Які медичні, психологічні та лінгвістичні аспекти ЗНМ?
- Які патогенетичні та психолого-педагогічні критерії оцінки ЗНМ?
Змістовий модуль 4. Алалія та порушення писемного мовлення
Алалія
- Які причини, механізми та класифікація алалії?
- Які сучасні підходи до діагностики та корекції алалії?
- Які варіанти моторної алалії та завдання логопедичної роботи?
Порушення писемного мовлення (дисграфія, дислексія)
- Які основні види порушень писемного мовлення?
- Які функціональні системи забезпечують процеси письма і читання?
- Які психічні операції необхідні для писемного мовлення?
Корекція порушень писемного мовлення
- Які методики корекційної роботи використовуються для подолання дисграфії та дислексії?
Última modificación: Wednesday, 28 de August de 2024, 15:45