Аналітичні завдання для добору балів для тих хто в окупації, за кордоном і т.д.

Критерії оцінювання роботи:

а) ґрунтовна і чітка відповідь на аналітичне запитання, що засвідчує знання фактичного матеріалу та володіння понятійним апаратом, з використанням  аналізу історичних  джерел та висновками;  – 5 балів;

б) ґрунтовна відповідь на аналітичне запитання, що засвідчує знання фактичного матеріалу,  володіння понятійним апаратом, з висновками – 4 бали,

в) студент надав часткову відповідь на аналітичне запитання; студент переходить на аналіз рубіжних тем; допущено помилки; відсутній висновок  – 3 бали;

г) основний зміст питання не розкрито, студент володіє епізодичними знаннями фактичного матеріалу з запропонованого аналітичного запитання  – 1–2 бали.

д) плагіат - 0 балів.

Вимоги до оформлення:

Максимальний обсяг відповіді на аналітичне запитання – 2 сторінки. Шрифт – Times New Roman (14, полуторний інтервал). Поля – по 20 мм.

Виконані завдання потрібно надіслати на пошту Г.Ф.Турченко

УВАГА! ЗА ДОПОМОГОЮ ЦИХ ЗАВДАНЬ МОЖНА ДОБРАТИ БАЛИ для отримання допуску для екзамену 

АНАЛІТИЧНІ ЗАВДАННЯ 

1. Доведіть або спростуйте тезу: «Концепція «Русского мира» – це  сучасна неоімперська стратегія РФ». Що можна вважати «інструментами м’якої сили» у концепції «русского мира»? Охарактеризуйте діяльність «інструментів м’якої сили» в Україні  у 2004-2013 рр. .

2. Назвіть мету, основні об’єкти, суб’єкти, приклади впровадження концепції «Русского мира» в економічному, суспільно-політичному, культурному, науковому, релігійному житті, у військовій сфері та ін. України на початку ХХІ ст. Відповідь слід оформити у вигляді таблиці

3. Поясніть, чому події «Русской весны» на території Донеччини та Луганщини завершилися проголошенням ДНР та ЛНР,  а на інших землях Півдня та Сходу України вдалося зупинити активну фазу сепаратиських рухів?

4. Спростуйте тезу сучасних російських політиків про те, що сучасна РФ є спадкоємицею Київської Русі.

5. Порівняйте сучасні російські імперські міфи з імперськими міфами російської історіографії царської доби.

6. Чи можна вважати підручники з історії Росії прикладом сучасної інформаційної війни РФ проти України? Відповідь аргументуйте, аналізуючи особливості викладу сюжетів, пов’язаних з історією України у російських підручниках з історії Росії (до 1991 р.)

7. Чи можна вважати підручники з історії Росії прикладом сучасної інформаційної війни РФ проти України? Відповідь аргументуйте, аналізуючи особливості викладу сюжетів, пов’язаних з історією України у російських підручниках з історії Росії (після 1991 р.)

8. Поміркуйте, чи можна стверджувати, що саме територія Півдня та Сходу України у 1991–2014 рр. стала основним об’єктом інформаційної війни РФ проти України? Чому?

9. Назвіть основні фейки, породжені російською пропагандою у 1991–2003 рр., 2004 р., 2005–2013 рр., 2013–2014 рр., 2015–2023 рр.

10.Визначте основну мету на методи проведення інформаційної війни РФ проти України за часів президентства В.Путіна у політичній, військовій, міжнародній, економічній, освітній, науковій, культурній сферах.

11.Наведіть приклади успішної боротьби української влади та громадянського суспільства з проявами інформаційної війни РФ у 2014–2022 рр.

12. Доведіть або спростуйте тезу: «Концепція «Русского мира» – це  сучасна неоімперська стратегія РФ». Що можна вважати «інструментами м’якої сили» у концепції «русского мира»? Охарактеризуйте діяльність «інструментів м’якої сили» в Україні  у 2004-2013 рр.

13. Назвіть мету, основні об’єкти, суб’єкти, приклади впровадження концепції «Русского мира» в економічному, суспільно-політичному, культурному, науковому, релігійному житті, у військовій сфері та ін. України на початку ХХІ ст. Відповідь слід оформити у вигляді таблиці

14. Поясніть, чому події «Русской весны» на території Донеччини та Луганщини завершилися проголошенням ДНР та ЛНР,  а на інших землях Півдня та Сходу України вдалося зупинити активну фазу сепаратистських рухів?

15.Чи можна вважати окупацію Криму та війну на Донбасі проявом гібридної війни РФ проти України? Відповідь аргументуйте.

16.Чому у 2014 р. Україна виявилася неготовою для протидії збройній агресії РФ? Які причинно-наслідкові зв’язки можна простежити?

17.Проілюструйте фактами спроби РФ представити конфлікт на Сході України як внутрішній або громадянську війну. Назвіть зовнішньополітичні, економічні, військові дії РФ у цьому напрямку.

18. Порівняйте зміни в Україні та в інших країнах Центрально-Східної Європи в кінці 1980-х – на початку 1990-х рр. Чому у пострадянський період країни Центрально-Східної Європи змогли досягти значно вищого рівня розвитку, ніж Україна?

19. Поміркуйте, чому саме Південь та Схід України в 1991–2013 рр. стали центрами сепаратизму? Які помилки української влади уможливили появу сепаратизму на Півдні, Сході України, в Криму?

20.  Поміркуйте, чому деякі історики називають 1991 рік – незавершеною революцією. Відповідь аргументуйте (не менше 5 аргументів).  В чому її здобутки та втрачені шанси?

21.         Назвіть мету, основні об’єкти, суб’єкти, приклади впровадження концепції «Русского мира» в економічному, суспільно-політичному, культурному, науковому, релігійному житті, у військовій сфері та ін. України на початку ХХІ ст.

22.         Поясніть, чому події «Русской весны» на території Донеччини та Луганщини завершилися проголошенням ДНР та ЛНР,  а на інших землях Півдня та Сходу України вдалося зупинити активну фазу сепаратистських рухів?

23.         Чи можна вважати окупацію Криму проявом гібридної війни РФ проти України? Відповідь аргументуйте.

24.         Чи можна вважати війну на Донбасі проявом гібридної війни РФ проти України? Відповідь аргументуйте.

25.         Чому у 2014 р. Україна виявилася неготовою для протидії збройній агресії РФ? Які причинно-наслідкові зв’язки можна простежити?

26.         Проілюструйте фактами спроби РФ представити конфлікт на Сході України як внутрішній або громадянську війну. Назвіть зовнішньополітичні, економічні, військові дії РФ у цьому напрямку.

27.         Поміркуйте, чому саме Південь та Схід України в 1991–2013 рр. стали центрами сепаратизму?

28.         Поміркуйте, які помилки української влади уможливили появу сепаратизму на Півдні, Сході України, в Криму?

29.         АТО–ООС: основні перемоги та втрати (визволення Слов’янська).

30.         АТО–ООС: основні перемоги та втрати (бої за Іловайськ).

31.         АТО–ООС: основні перемоги та втрати (бої за Дебальцеве).

32.         АТО–ООС: основні перемоги та втрати (оборона Донецького аеропорту).

33.         Спроби мирного врегулювання війни на Сході України: моніторингова місія ОБСЄ.

34.         Спроби мирного врегулювання війни на Сході України: Мінський протокол.



Zuletzt geändert: Thursday, 27. July 2023, 07:56