СИСТЕМА НАКОПИЧЕННЯ БАЛІВ
ПОТОЧНИЙ КОНТРОЛЬ |
||
Лабораторне заняття: |
3 бали |
|
|
Активна участь в обговоренні |
0,5 |
|
Виконання дослідів, аналіз результатів |
1.5 |
|
Правильне розв’язування розрахункових задач, оформлення відповідно до вимог |
1 |
Разом за 7 лабораторних занять |
21 бал |
|
Онлайн тестування у СЕЗН ЗНУ |
|
|
|
10 тестових запитань з однією правильною відповіддю. Автоматичне оцінювання Термін виконання – тиждень |
3 |
Разом за 7 тестів |
21 бал |
|
Атестаційна контрольна робота |
|
|
Кожна робота складається з 3-х практичних завдань |
||
|
студент самостійно виконує не менше 90% завдань; письмова робота оформлена акуратно |
8-9 |
|
студент самостійно виконує не менше 60% завдань |
7-5 |
|
студент самостійно виконує близько 20% завдань; |
4-2 |
|
відповідь відсутня |
1-0 |
Разом за 2 контрольні роботи |
18 балів |
|
РАЗОМ ЗА ПОТОЧНИЙ КОНТРОЛЬ |
60 БАЛІВ |
|
|
||
ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ |
||
Індивідуальне практичне завдання |
20 балів |
|
|
Вступ – формулювання необхідності зазначених знань для професійної діяльності хіміка |
1 |
|
Основна частина |
10 |
|
повнота розкриття питання |
1-2 |
|
опрацювання сучасних наукових інформаційних джерел |
1-4 |
|
цілісність, систематичність, логічна послідовність викладу |
1-4 |
|
Висновки – уміння формулювати власне відношення до проблеми, робити аргументовані висновки |
1-2 |
|
Акуратність оформлення письмової роботи |
1 |
|
Підготовка комп’ютерної презентації |
1-6 |
|
уміння користуватися Інтернет ресурсом |
1-2 |
|
підбір і логічне розміщення графічних і фотозображень |
1-2 |
|
близько 10 слайдів |
1-2 |
Залік |
20 балів |
|
|
Усна відповідь на 2 практичних запитання |
10 |
|
Підсумкове тестування в СЕЗН ЗНУ на платформі Moodlе 15 тестових теоретичних запитань з однією правильною відповіддю та однією спробою |
10 |
РАЗОМ ЗА ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ |
40 БАЛІВ |
|
|
||
РАЗОМ ЗА КУРС |
100 БАЛІВ |