Орієнтовна тематика для написання випускових кваліфікаційних робіт 2024-2025 н.р.
- Нейропсихологічні чинники відновлення мовлення у осіб з підкірковою афазією.
- Корекція афазії у дорослих осіб засобами музикотерапії.
- Особливості емоційної сфери у дітей з різним ступенем важкості афазії.
- Особливості зв’язного мовлення у дітей з специфічними розладами шкільних навичок.
- Активізація розвитку дітей раннього віку з порушеннями мовлення засобами сенсорної інтеграції.
- Формування комунікативної компетенції у дітей з аутизмом за допомогою секвенційних програм.
- Короткотермінова терапія як засіб мотивації батьків дітей з афазією до партнерської взаємодії.
- Активізація мовленнєвої діяльності у дітей з відсутністю вербальних засобів спілкування.
- Формування соціальної компетентності у дітей з порушенням мовлення.
- Предиктори мовленнєвого розвитку у дітей з аутизмом раннього віку.
- Розвиток комунікативних умінь у дошкільнят з аутизмом в процесі логопедичної роботи.
- Особливості сенсорно-моторної сфери у дітей з аутизмом з порушенням функціональної мови.
- Профілактика дисграфії у дітей з порушеннями розвитку мовлення та мови.
- Формування компетенцій читання в учнів початкової школи з дислексією.
- Розвиток навичок самообслуговування у дітей з набутою епілептичною афазією.
- Логопедична робота з подолання порушень фонематичної сторони мови у дошкільнят з порушеннями слуху.
- Логопедична робота із корекції письмового мовлення слабочуючих школярів.
- Логопедична робота над голосом у дошкільнят з порушенням слуху.
- Психолого-логопедичне дослідження дітей із заїканням дошкільного віку.
- Чинники емоційного спілкування в онтогенезі мовлення дітей з дизартрією.
- Особливості емоційної сфери дітей із заїканням і синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю.
- Застосування психотерапії у формуванні діалогічних компетенцій у підлітків з РАС.
- Емоційні контакти майбутніх логопедів з дітьми з різним рівнем комунікативного контролю.
- Індекс толерантності школярів інклюзивних шкіл до дітей із порушенням мовлення.
- Нервово-психічна стійкість осіб з різними формами афазії.
- Формування мотивації до навчання у дошкільнят з порушенням мовлення.
- Робота логопеда з розвитку дрібної моторики у дітей з порушеннями розвитку.
- Самооцінка і її розвиток у дітей дошкільного віку з порушеннями мови.
- Формування корекційних компетентностей у членів команди супроводу дитини з анартрією, ринолалією, алалією.
- Індивідуальні навчальні траєкторії для дітей з тяжкими порушеннями мовлення.
- Здатність асистента вихователя до організаційно-методичної роботи з дітьми з порушенням мовлення.
- Формування здатності асистента вчителя до роботи з учнями із дизграфією та дислексією.
- Розвиток уваги у дітей з недорозвиненням мовлення засобами методу Монтессорі.
- Формування комунікативної компетентності дітей з аутизмом за допомогою ігротерапії.
- Використання інформаційних технологій для корекції мовлення дітей з дизартрією.
- Корекція розуміння прочитаного у дітей з аутизмом молодшого шкільного віку.
- Формування мовленнєвої діяльності у немовленнєвих дітей за допомогою інноваційних технологій.
- Формування зв’язного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з аутизмом.
- Формування комунікативних навичок у дошкільників в умовах інклюзивного навчання.
- Психологічна готовність логопедів до роботи з дітьми раннього віку з аутизмом.
- Робота логопеда з розвитку комунікації у дітей раннього віку з порушеннями розвитку.
- Розвиток імпресивного мовлення у дітей засобами ерготерапії.
- Формування експресивного мовлення у дітей з алалією.
- Імпресивне мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями засобами інноваційних технологій.
- Формування складової структури слова у дітей з специфічними розладами мовлення.
- STREAM освіта як засіб мовленнєвого розвитку вихованців логопедичної групи.
- Використання дидактичних ігор для відновлення мовлення у дорослих.
- Використання методів ТРВЗ в роботі з дітьми дошкільного віку з ЗНМ для розвитку лексико-граматичної сторони мовлення.
- Використання прийомів здоров'язберігаючих технологій у роботі вчителя- логопеда
- Діагностика і корекція проявів агресії у молодших школярів з порушеннями мовлення
- Корекція порушень моторної сфери в дітей молодшого шкільного віку засобами пісочної терапії
- Логопедична діяльність у закладах дошкільної освіти засобами комп'ютерно орієнтованих технологій.
- Методика використання тренажерів для розвитку міжпівкульної взаємодії та графомоторних навичок в учнів з порушеннями мовлення.
- Виховання толерантного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивній групі віку.
Modifié le: Wednesday 9 October 2024, 00:05