Орієнтовна тематика для написання випускових кваліфікаційних робіт 2024-2025 н.р.

  1. Нейропсихологічні чинники відновлення мовлення у осіб з підкірковою афазією.
  2. Корекція афазії у дорослих осіб засобами музикотерапії.
  3. Особливості емоційної сфери у дітей з різним ступенем важкості афазії.
  4. Особливості зв’язного мовлення у дітей з специфічними розладами шкільних навичок.
  5. Активізація розвитку дітей раннього віку з порушеннями мовлення засобами сенсорної інтеграції.
  6. Формування комунікативної компетенції у дітей з аутизмом за допомогою секвенційних програм.
  7. Короткотермінова терапія як засіб мотивації батьків дітей з афазією до партнерської взаємодії.
  8. Активізація мовленнєвої діяльності у дітей з відсутністю вербальних засобів спілкування.
  9. Формування соціальної компетентності у дітей з порушенням мовлення.
  10. Предиктори мовленнєвого розвитку у дітей з аутизмом раннього віку.
  11. Розвиток комунікативних умінь у дошкільнят з аутизмом в процесі логопедичної роботи.
  12. Особливості сенсорно-моторної сфери у дітей з аутизмом з порушенням функціональної мови.
  13. Профілактика дисграфії у дітей з порушеннями розвитку мовлення та мови.
  14. Формування компетенцій читання в учнів початкової школи з дислексією.
  15. Розвиток навичок самообслуговування у дітей з набутою епілептичною афазією.
  16. Логопедична робота з подолання порушень фонематичної сторони мови у дошкільнят з порушеннями слуху.
  17. Логопедична робота із корекції письмового мовлення слабочуючих школярів.
  18. Логопедична робота над голосом у дошкільнят з порушенням слуху.
  19. Психолого-логопедичне дослідження дітей із заїканням дошкільного віку.
  20. Чинники емоційного спілкування в онтогенезі мовлення дітей з дизартрією.
  21. Особливості емоційної сфери дітей із заїканням і синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю.
  22. Застосування психотерапії у формуванні діалогічних компетенцій у підлітків з РАС.
  23. Емоційні контакти майбутніх логопедів з дітьми з різним рівнем комунікативного контролю.
  24. Індекс толерантності школярів інклюзивних шкіл до дітей із порушенням мовлення.
  25. Нервово-психічна стійкість осіб з різними формами афазії.
  26. Формування мотивації до навчання у дошкільнят з порушенням мовлення.
  27. Робота логопеда з розвитку дрібної моторики у дітей з порушеннями розвитку.
  28. Самооцінка і її розвиток у дітей дошкільного віку з порушеннями мови.
  29. Формування корекційних компетентностей у членів команди супроводу дитини з анартрією, ринолалією, алалією.
  30. Індивідуальні навчальні траєкторії для дітей з тяжкими порушеннями мовлення.
  31. Здатність асистента вихователя до організаційно-методичної роботи з дітьми з порушенням мовлення.
  32. Формування здатності асистента вчителя до роботи з учнями із дизграфією та дислексією.
  33. Розвиток уваги у дітей з недорозвиненням мовлення засобами методу Монтессорі.
  34. Формування комунікативної компетентності дітей з аутизмом за допомогою ігротерапії.
  35. Використання інформаційних технологій для корекції мовлення дітей з дизартрією.
  36. Корекція розуміння прочитаного у дітей з аутизмом молодшого шкільного віку.
  37. Формування мовленнєвої діяльності у немовленнєвих дітей за допомогою інноваційних технологій.
  38. Формування зв’язного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з аутизмом.
  39. Формування комунікативних навичок у дошкільників в умовах інклюзивного навчання.
  40. Психологічна готовність логопедів до роботи з дітьми раннього віку з аутизмом.
  41. Робота логопеда з розвитку комунікації у дітей раннього віку з порушеннями розвитку.
  42. Розвиток імпресивного мовлення у дітей засобами ерготерапії.
  43. Формування експресивного мовлення у дітей з алалією.
  44. Імпресивне мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями засобами інноваційних технологій.
  45. Формування складової структури слова у дітей з специфічними розладами мовлення.
  46. STREAM освіта як засіб мовленнєвого розвитку вихованців логопедичної групи.
  47. Використання дидактичних ігор для відновлення мовлення у дорослих.
  48. Використання методів ТРВЗ в роботі з дітьми дошкільного віку з ЗНМ для розвитку лексико-граматичної сторони мовлення.
  49. Використання прийомів здоров'язберігаючих технологій у роботі вчителя- логопеда
  50. Діагностика і корекція проявів агресії у молодших школярів з порушеннями мовлення 
  51. Корекція порушень моторної сфери в дітей молодшого шкільного віку засобами пісочної терапії 
  52. Логопедична діяльність у закладах дошкільної освіти засобами комп'ютерно орієнтованих технологій.
  53. Методика використання тренажерів для розвитку міжпівкульної взаємодії та графомоторних навичок в учнів з порушеннями мовлення. 
  54. Виховання толерантного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивній групі віку.

Ultime modifiche: Wednesday, 9 October 2024, 00:05