критерії оцінювання
Види контролю і система накопичення балів
При викладанні курсу використовується поточний і підсумковий контроль знань. Контроль навчальної діяльності з дисципліни „Медична екологія та ендоекологія” здійснюється за допомогою системи оцінювання за 100-бальною шкалою. Співвідношення між поточним і підсумковим контролем у загальній оцінці навчальної діяльності студента з дисципліни становить 60:40.
|
Вид контрольного заходу/ кількість балів |
кількість контрольних заходів |
кількість балів за 1 захід |
Усього балів |
|
1 |
Виконання лабораторної роботи та її захист Терміни виконання – тиждень після лабораторної роботи |
16
|
3 |
48 |
|
2 |
Контрольне тестування за результатами вивчення матеріалу Розділу 1 (Проводиться в письмовому або електронному вигляді) |
1 |
0-6 |
6 |
|
3 |
Контрольне тестування за результатами вивчення матеріалу Розділу 2 (Проводиться в письмовому або електронному вигляді) |
|
0-6 |
6 |
|
4 |
Підсумковий контроль - залік |
Індивідуальне практичне завдання |
1 |
10 |
40 |
Контрольне тестування за вивченим матеріалом курсу (проводиться по завершенню курсу в письмовому вигляді) |
30 |
Поточний контроль передбачає проведення лабораторних робіт в аудиторії та оцінювання їх виконання. Під час семестру проводиться оцінка роботи студентів під час кожного лабораторного заняття за 3-х бальною шкалою: 3 бали – самостійне виконання роботи в лабораторії, вчасне її оформлення (тиждень після проходження) і захист теоретичного матеріалу; 2 бали – самостійне виконання роботи в лабораторії, вчасне її оформлення (тиждень після проходження), 1 бал – самостійне виконання роботи в лабораторії або оформлення роботи в зошиті . Можна отримати в кожному розділі 8 - 24 бали за виконання та захист лабораторних робіт.
Після вивчення тем з кожного розділу студенти самостійно проходять контрольне тестування в електронному вигляді в системі MOODL. Можна отримати 0-6 балів в кожному розділі.
Підсумковий контроль складається з індивідуального практичного завдання та контрольного тестування.
Індивідуальне практичне завдання призначено для перевірки рівня засвоєння теоретичних знань з тем, що вивчаються студентами самостійно. Оцінюється виконання індивідуального завдання від 0 до 10 балів. Завдання оформлюється в лабораторному зошиті у вигляді таблиць. Кожна з 5 таблиць оцінюється в 2 бали.
До складання заліку допускаються студенти, які набрали мінімально 35 балів з 60 можливих. Підсумковий контроль передбачає оцінювання знань студентів під час підсумкової залікової роботи та включає оцінку відповіді на 30 тестових завдань, правильна відповідь на яке оцінюється в 1 бал, максимально можна набрати 30 балів.
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалою ECTS |
За шкалою університету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |