Система оцінювання
Критерії оцінювання та система накопичення балів
Розподіл балів, які отримують студенти.
Шкала оцінювання
*Максимальна кількість балів за вид контрольного заходу підраховується як середнє арифметичне
|
Вид контрольного заходу (аспектний підхід) |
Кількість контрольних заходів |
Сума балів за один захід |
Усього балів
|
|||
Поточний контроль знань |
РОЗДІЛ 1 |
1 |
Граматика |
Самостійна робота у межах підготовки до практичних занять |
8 |
5 |
5 |
2 |
Розмовна практика |
Самостійна робота у межах підготовки до практичних занять |
12 |
5 |
5 |
||
3 |
Домашнє читання |
Самостійна робота у межах підготовки до практичних занять |
4 |
5 |
5 |
||
4 |
Самостійне проходження лексико-граматичного тесту в системі Moodle (за матеріалом Розділу1) |
1 |
5 |
5 |
|||
5 |
Контрольна робота за результатами вивчення матеріалу Розділу1 (аудіювання, читання, писемне мовлення) |
1 |
10 |
10 |
|||
РОЗДІЛ 2 |
6 |
Граматика |
Самостійна робота у межах підготовки до практичних занять |
8 |
5 |
5 |
|
7 |
Розмовна практика |
Самостійна робота у межах підготовки до практичних занять |
12 |
5 |
5 |
||
8 |
Домашнє читання |
Самостійна робота у межах підготовки до практичних занять |
4 |
5 |
5 |
||
9 |
Самостійне проходження лексико-граматичного тесту в системі Moodle (за матеріалом Розділу 2) |
1 |
5 |
5 |
|||
10 |
Контрольна робота за результатами вивчення матеріалу Розділу2 (аудіювання, читання, писемне мовлення) |
1 |
10 |
10 |
|||
Підсумкова атестація |
11 |
Індивідуальне завдання (за умови виконання в зазначені терміни). |
1 |
|
20 |
||
12 |
Залік Лексико-граматичний тест за матеріалом розділів 1,2 (письмово або в електронному вигляді (на вибір викладача)) Бесіда за проблематикою розмовних тем розділів 1,2
Екзамен Відповідно до структури білету
|
|
|
20
|
|||
усього |
|
|
|
|
100 |