Система накопичення балів

Розподіл балів, які отримують студенти

 

 

 

 

Поточний контроль знань

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольний

 

Контрольний

 

Індивідуальне

Екзамен

Сума

 

 

 

модуль 1

 

модуль 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

завдання

 

 

 

 

 

 

Змістовий

 

Змістовий

 

 

 

 

 

 

модуль 1

 

модуль 2

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

 

30

20

20

100

 

 

 

 

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗА ШКАЛОЮ

 

 

За шкалою

 

За національною шкалою

 

 

 

ECTS

 

 

університету

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Іспит

 

Залік

 

 

 

A

 

 

90 – 100

 

5 (відмінно)

 

 

 

 

 

 

 

 

(відмінно)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

B

 

 

85 – 89

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(дуже добре)

 

4 (добре)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C

 

 

75 – 84

 

 

Зараховано

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(добре)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D

 

 

70 – 74

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(задовільно)

 

3 (задовільно)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E

 

 

60 – 69

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(достатньо)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FX

 

 

35 – 59

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(незадовільно – з можливістю

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

повторного складання)

 

2 (незадовільно)

 

Не зараховано

 

 

 

 

 

 

1 – 34

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

F

 

(незадовільно – з обов’язковим

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

повторним курсом)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Об’єктом рейтингового оцінювання знань студентів є програмний матеріал дисципліни, засвоєння якого перевіряється під час контролю.

Критерії комплексного оцінювання доводяться до студентів на початку викладання навчальної дисципліни.

 

Максимально можлива бальна оцінка, яку може набрати студент за всі модулі дисципліни і екзамен, дорівнює 100 балам.

Система бальних оцінок лабораторних та опанування практичних навичок.

 

Лабораторне заняття складається з двох частин. Перша частина занять – теоретична, включає різні форми виявлення ступеня засвоєння теоретичного матеріалу. Друга частина відводиться на виконання лабораторної роботи і оформлення звіту по ній.

Лабораторні роботи містять в собі індивідуальні (лабораторні або практичні) завдання з кожної теми модулю. За результатами виконання і захисту всіх лабораторних робіт студент одержує бальну оцінку за практикум з даного модулю, яка заноситься до системи рейтингу (максимально 12 балів). Лабораторна робота за кожною темою модуля повинна бути оформлена у лабораторному журналі та здана викладачеві до встановленого планом терміну.

Виконана лабораторна робота комплексно оцінюється викладачем, враховуючи такі критерії:

–         повнота розкриття питання;

–         правильність відповідей (правильне, чітке, достатньо глибоке викладення теоретичних понять);

–         ступінь усвідомлення програмного матеріалу і самостійність міркувань;

–         новизна навчальної інформації; рівень використання наукових (теоретичних знань);

–         вміння користуватися засвоєними теоретичними знаннями;

–         акуратність виконання роботи;

–         цілісність, систематичність, логічна послідовність, уміння формулювати висновки;

–         правильне заповнення таблиць протоколів;

–         акуратність оформлення роботи.

Результат виконання і захисту студентом кожної лабораторної роботи оцінюється окремо за такою шкалою:

-          12-10 балів: всі завдання л.р. повністю виконані без помилок ; студент демонструє всебічне системне і глибоке знання програмного матеріалу; засвоєння ним основної й додаткової літератури; чітке володіння понятійним апаратом, методами, методиками та інструментаріями, передбаченими програмою дисципліни; вміння використовувати їх для вирішення типових і нестандартних практичних ситуацій; виявляє творчі здібності в розумінні, викладі і використанні навчального матеріалу.

-          9-7 балів: всі завдання л.р. повністю виконані без суттєвих помилок, студент демонструє володіння знаннями основного прог-рамного матеріалу, засвоєння інформації в межах лекційного курсу; володіння необхідними методами, столиками та інструментаріями, передбаченими програмою; вміння використовувати їх для вирішення типових практичних ситуацій, припускаючись окремих незначних помилок.

-          < 6 балів: більше 30% завдань л.р. виконані не вірно; студент демонструє значні прогалини у знаннях основного програмного матеріалу, не володіє методами, методиками та інструментами, передбаченими програмою. Виконання л.р. не зараховується і повертається студенту на доопрацювання

 

Результат виконання домашньої самостійної підготовки до кожного лабораторного заняття оцінюється окремо (максимально 3 бали).

 

Критерії оцінювання письмової домашньої роботи:

–                    3 бали виставляються студенту тоді, коли всі завдання виконані правильно, письмово відтворені у відповідності до вимог;

–                    2 бали виставляються студенту тоді, коли він виявляє розуміння основних понять, положень і фактів, проте завдання виконані не в повному обсязі або містять помилки;

–                    1 бал виставляється студенту тоді, коли домашня підготовка та завдання виконані частково;

–                    0 бал виставляється студенту тоді, коли домашнє завдання не виконано.

 

Бальна система стимулювання активності студентів (максимально 3 бали).

Ця система додаткових балів вводиться з метою заохочування студентів до планомірної, систематичної роботи по вивченню теоретичного матеріалу, передбаченого даною дисципліною на лекційних заняттях, передбачених програмою модуля.

 

Наприкінці вивчення модулю кожен студент виконує завдання поточного модульного контролю, за результати виконання одержує бальну оцінку (максимум 12 балів), яка заноситься до системи рейтингу.

 

До видів поточного модульного контролю належать:

–         усне опитування;

–         виконання письмових контрольних робот;

–         тестові випробування;

 

Критеріями оцінювання можуть бути:

а)   при усних відповідях:

–         повнота розкриття питання;

–         логіка викладення, культура мови;

–         чіткості, виразності викладу

–         впевненість, емоційність та аргументованість;

–         використання основної та додаткової літератури (підручників, навчальних посібників, журналів, інших періодичних видань тощо);

–         аналітичні міркування, вміння робити порівняння, висновки.

б)   при виконанні письмових завдань:

–         повнота розкриття питання;

–         цілісність, систематичність, логічна послідовність, уміння формулювати висновки;

–         акуратність оформлення письмової роботи.

 

Модульний контроль складається з 5 завдань і оцінюється максимально в 12 балів.

Результат виконання модульного контролю оцінюється за такою шкалою:

–         12-10 балівстудент самостійно виконує не менше 90% завдань; письмова робота оформлена акуратно та у відповідності до вимог;

–         9-7 балівстудент самостійно виконує не менше 60% завдань;

–         6-4 балівстудент самостійно виконує не менше 30% завдань

–         3-1 бал – студент самостійно виконує близько 10% завдань.

 

Прохідний рейтинговий бал – мінімальна оцінка за два модулі, яка є обов’язковою умовою для допуску студента до підсумкового контролю (60 балів).

 

Результати виконання індивідуального завдання також заносяться до системи рейтингу (максимально 20 балів).

Підсумковий модульний (семестровий) контроль у формі екзамену. Екзамен може проводитися для покращання оцінки, отриманої за результатами поточного рейтингового контролю.

Екзаменаційний білет складається з 3 завдань.

Результат виконання екзаменаційних завдань оцінюється кожне за такою шкалою:

5 балів передбачає високий рівень знань і навичок. При цьому відповідь повні, логічна, з елементами самостійності, доцільно використовує вивчений матеріал при наведенні прикладів. Студент показує знання додаткової літератури.

4 бали передбачає досить високий рівень знань і навичок. При цьому відповідь логічна, містить деякі неточності при формулюванні узагальнень, наведенні прикладів. Можливі труднощі при формулюванні узагальнюючих висновків, слабке знання додаткової літератури. Додаткова література недостатньо пророблена.

3 бали передбачає наявність знань лише основної літератури, студент відповідає по суті питання і в загальній формі розбирається у матеріалі, але відповідь неповна і містить неточності, порушується послідовність викладання матеріалу, виникають труднощі, застосовуючи знання при наведенні прикладів.

2 бали передбачає неповні знання студента основної літератури. Студент лише в загальній формі розбирається у матеріалі, відповідь неповна і неглибока. Студент дає недостатньо правильні формулювання, порушує послідовність викладення матеріалу, відчуває труднощі при наведенні прикладів. Відповідь оформлена неохайно, зі значною кількістю помилок.

1 бал ставиться, коли студент не знає значної частини програмного матеріалу, допускає суттєві помилки при формулюванні та висвітленні понять, на додаткові питання відповідає не по суті, робить велику кількість помилок при відповіді.

0 балів ставиться, коли студент не розкрив поставлені питання, не засвоїв матеріал в обсязі, достатньому для подальшого навчання.

 

Студентові, який не з’явився в продовж навчального семестру на поточний модульний контроль згідно із встановленим кафедрою графіком, виставляється незалік з відповідного модуля.

Студент, який не отримав заліки з двох модулів, не допускається до складання іспиту з дисципліни.


Остання зміна: Tuesday 12 January 2021 11:54 AM