Система накопичення балів
Розподіл балів, які отримують студенти
Розподіл балів для екзамену
Поточний контроль знань Індивідуальне Екзамен Сума Розділ 1 Розділ 2 30 30 40 100
Оцінювання знань студентів під час поточного контролю відбувається на підставі наступних критеріїв:
1. Правильність відповідей (правильне, чітке, достатньо глибоке викладення теоретичних понять).
2. Ступінь усвідомлення програмного матеріалу і самостійність міркувань.
3. Новизна навчальної інформації; рівень використання наукових (теоретичних знань).
4. Вміння користуватися засвоєними теоретичними знаннями у повсякденному житті.
Відповідальність студентів оцінюється і за формою, тобто з точки зору логічності, чіткості, виразності викладу навчальної літератури.
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалоюECTS |
За шкалоюуніверситету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |
РОЗПОДІЛ БАЛІВ ЗА ВИДАМИ РОБОТИ ТА ФОРМАМИ КОНТРОЛЮ
Кіль-кість балів |
Форма контролю |
Примітки |
||
ПОТОЧНИЙ МОДУЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ (максимальна оцінка 30 балів)Результат виконання домашньої самостійної підготовки до кожного лабораторного заняття оцінюється окремо за такою шкалою: |
||||
3 |
Всі завдання виконані правильно, письмово відтворені у відповідності до вимог |
В кінці модуля бальна оцінка визначається як середнє арифметичне значення набраних балів |
||
2 |
Студент виявляє розуміння основоположних теоретичних теорій і фактів, уміє наводити приклади на підтвердження цього, проте завдання виконані не в повному обсязі або містять помилки |
|||
1 |
Студент обізнаний з деякими хімічними поняттями, домашня підготовка виконана частково |
|||
0 |
домашня підготовка не виконана |
|||
Результат виконання і захисту студентом кожної лабораторної роботи оцінюється окремо за такою шкалою: |
||||
12–10 |
Всі завдання ЛР повністю виконані без помилок ; студент демонструє всебічне системне і глибоке знання програмного матеріалу; засвоєння ним основної й додаткової літератури; чітке володіння понятійним апаратом, методами, методиками та інструментаріями, передбаченими програмою дисципліни; вміння використовувати їх для вирішення типових і нестандартних практичних ситуацій; виявляє творчі здібності в розумінні, викладі і використанні навчального матеріалу |
В кінці модуля бальна оцінка визначається як середнє арифметичне значення набраних балів |
||
9–7 |
Всі завдання ЛР повністю виконані без суттєвих помилок, студент демонструє володіння знаннями основного прог-рамного матеріалу, засвоєння інформації в межах лекційного курсу; володіння необхідними методами, столиками та інструментаріями, передбаченими програмою; вміння використовувати їх для вирішення типових практичних ситуацій, припускаючись окремих незначних помилок |
|||
‹ 6 |
Більше 30% завдань ЛР виконані не вірно; студент демонструє значні прогалини у знаннях основного програмного матеріалу, не володіє методами, методиками та інструментами, передбаченими програмою. Виконання ЛР не зараховується і повертається студенту на доопрацювання |
|||
Результат виконання письмових контрольних робіт оцінюється за такою шкалою |
||||
12–10 |
Студент самостійно виконує не менше 90% завдань; письмова робота оформлена акуратно та у відповідності до вимог |
|
||
9–7 |
Студент самостійно виконує не менше 60% завдань |
|||
6–4 |
Студент самостійно виконує не менше 30% завдань |
|||
3-1 |
Студент самостійно виконує близько 10% завдань |
|||
60 |
Прохідний рейтинговий бал – мінімальна оцінка за два модулі, яка є обов’язковою умовою для допуску студента до підсумкового контролю |
|
||
15–10 |
Для підвищення рейтингового балу студент за рахунок часу, відведеного на індивідуальну і самостійну роботу відпрацьовує індивідуальне завдання. Для виконання якого студент повинен узгодити номер власного варіанту з викладачем. Результати виконання індивідуального завдання також заносяться до системи рейтингу та оцінюється за такими критеріями: · повнота розкриття питання; · опрацювання сучасних наукових інформаційних джерел; · цілісність, систематичність, логічна послідовність викладу; · уміння формулювати власне відношення до проблеми, робити аргументовані висновки; · акуратність оформлення письмової роботи; захист виконаного індивідуального завдання. |
15 балів, з дисциплін де підсумковий модульний контроль успішності студентів проводиться у формі заліку і 10 балів, з дисциплін – у формі екзамену |
||
ДОДАТКОВІ БОНУСНІ БАЛИ
|
||||
3 |
Відвідування всіх (!) лекційних занять, передбачених програмою модуля, активна участь під час лекції |
Навіть при наявності 1-2 пропусків з по-важних причин |