Система накопичення балів

Розподіл балів, які отримують студенти

Розподіл балів для екзамену

Поточний контроль знань

 

Індивідуальне

завдання

Екзамен

Сума

Розділ 1

Розділ 2

30

30

40

100

 

Оцінювання знань студентів під час поточного контролю відбувається на підставі наступних критеріїв:

1.       Правильність відповідей (правильне, чітке, достатньо глибоке викладення теоретичних понять).

2.       Ступінь усвідомлення програмного матеріалу і самостійність міркувань.

3.       Новизна навчальної інформації; рівень використання наукових (теоретичних знань).

4.       Вміння користуватися засвоєними теоретичними знаннями у повсякденному житті.

Відповідальність студентів оцінюється і за формою, тобто з точки зору логічності, чіткості, виразності викладу навчальної літератури.

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS
За шкалою

університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 – 100

(відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 – 89

(дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84

(добре)

D

70 – 74

(задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69

(достатньо)

FX

35 – 59

(незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 – 34

(незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

 

 

РОЗПОДІЛ БАЛІВ ЗА ВИДАМИ РОБОТИ ТА ФОРМАМИ КОНТРОЛЮ

 

Кіль-кість балів

Форма контролю

Примітки

ПОТОЧНИЙ МОДУЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ (максимальна оцінка 30 балів)

Результат виконання домашньої самостійної підготовки

до кожного лабораторного заняття оцінюється окремо за такою шкалою:

3

Всі завдання виконані правильно, письмово відтворені у відповідності до вимог

В кінці модуля бальна оцінка визначається як середнє арифметичне значення набраних балів

2

Студент виявляє розуміння основоположних теоретичних  теорій і фактів, уміє наводити приклади на підтвердження цього, проте завдання виконані не в повному обсязі або містять помилки

1

Студент обізнаний з деякими хімічними поняттями, домашня підготовка виконана частково

0

домашня підготовка не виконана

Результат виконання і захисту студентом кожної лабораторної роботи оцінюється окремо за такою шкалою:

12–10

Всі завдання ЛР повністю виконані без помилок ; студент демонструє всебічне системне і глибоке знання програмного матеріалу; засвоєння ним основної й додаткової літератури; чітке володіння понятійним апаратом, методами, методиками та інструментаріями, передбаченими програмою дисципліни; вміння використовувати їх для вирішення типових і нестандартних практичних ситуацій; виявляє творчі здібності в розумінні, викладі і використанні навчального матеріалу

В кінці модуля бальна оцінка визначається як середнє арифметичне значення набраних балів

9–7

Всі завдання ЛР повністю виконані без суттєвих помилок, студент демонструє володіння знаннями основного прог-рамного матеріалу, засвоєння інформації в межах лекційного курсу; володіння необхідними методами, столиками та інструментаріями, передбаченими програмою; вміння використовувати їх для вирішення типових практичних ситуацій, припускаючись окремих незначних помилок

‹ 6

Більше 30% завдань ЛР виконані не вірно; студент демонструє значні прогалини у знаннях основного програмного матеріалу, не володіє методами, методиками та інструментами, передбаченими програмою. Виконання ЛР не зараховується і повертається студенту на доопрацювання

Результат виконання письмових контрольних робіт оцінюється за такою шкалою

12–10

Студент самостійно виконує не менше 90% завдань; письмова робота оформлена акуратно та у відповідності до вимог

 

9–7

Студент самостійно виконує не менше 60% завдань

6–4

Студент самостійно виконує не менше 30% завдань

3-1

Студент самостійно виконує близько 10% завдань

60

Прохідний рейтинговий бал – мінімальна оцінка за два модулі, яка є обов’язковою умовою для допуску студента до підсумкового контролю

 

15–10

Для підвищення рейтингового балу студент за рахунок часу, відведеного на індивідуальну і самостійну роботу відпрацьовує індивідуальне завдання. Для виконання якого студент повинен узгодити номер власного варіанту з викладачем. Результати виконання індивідуального завдання також заносяться до системи рейтингу та оцінюється за такими критеріями:

·                                                       повнота розкриття питання;

·                                                       опрацювання сучасних наукових інформаційних джерел;

·                                                       цілісність, систематичність, логічна послідовність викладу;

·                                                       уміння формулювати власне відношення до проблеми, робити аргументовані висновки;

·                                                       акуратність оформлення письмової роботи;

захист виконаного індивідуального завдання.

15 балів, з дисциплін де підсумковий модульний контроль успішності студентів проводиться у формі заліку і 10 балів, з дисциплін – у формі екзамену

 

ДОДАТКОВІ БОНУСНІ БАЛИ

 

3

Відвідування всіх (!) лекційних занять, передбачених програмою модуля, активна участь під час лекції

Навіть при наявності 1-2 пропусків з по-важних причин


Последнее изменение: Wednesday, 9 September 2020, 13:41