Короткий опис
"Спеціалізація.Реклама. Організація
роботи рекламної агенції" є ознайомлення з основними підходами до організації
рекламної діяльності, вивчення організації клієнта, принципів
організації рекламних агенцій, ознайомлення з методами вивчення бюджету
рекламної акції та рекламної кампанії,ознайомлення з основними видами
зовнішньої діяльності рекламних-менеджерів, з керівними структурами
рекламної агенції, організаційною структурою і обов’язками
менеджера з реклами, з принципами діяльності рекламного відділу
організації; вивчення та розробка організаційних схем рекламних підрозділів; ознайомлення з функціями підрозділів і консультативних рекламних фірм, ознайомлення із регулюванням діяльності рекламної агенції; знайомство з
функціями та посадами обов’язками працівників агенції, підготовка до участі в
рекламній діяльності, вироблення практичних професійних навичок в галузі
реклами.
Вимоги до знань та
вмінь. Студент повинен
знати: — засади діяльності рекламних агенцій; — основні поняття, тлумачення і терміни реклами; — принципи, функції і завдання рекламних агенцій; — типи, категорії, види реклами та їх використання в
практиці рекламних агенцій; — регулювання ринку рекламних агенцій; — ринок реклами ; —
діяльність підрозділів і
учасниківрекламного ринку та бізнесу; — основні підходи до організації
рекламної діяльності; — структуру організації
рекламодавця; — структуру організації рекламних
агенств; — методи визначення рекламного
бюджету — стандарти професії та вимоги до працівників в галузі реклами. Студент
повинен уміти: —
визначати рекламу; —
визначити форми діяльності рекламних агенцій — формувати ефективні рекламні -комунікації; — застосовувати види, форми
реклами для просування певних ринкових об’єктів; —
складати стратегічні та
тактичні плани роботи рекламних агенцій; —
визначати рекламний бюджет; — планувати та проводити заходи
рекламної комунікації в рекламних агенціях;