Короткий опис

"Спеціалізація.Реклама. Організація роботи рекламної агенції" є ознайомлення з основними підходами до організації рекламної діяльності, вивчення організації клієнта, принципів організації рекламних агенцій, ознайомлення з методами вивчення бюджету рекламної акції та рекламної кампанії,ознайомлення з основними видами зовнішньої діяльності рекламних-менеджерів, з керівними структурами рекламної агенції, організаційною структурою і обов’язками менеджера з реклами, з принципами діяльності рекламного відділу організації; вивчення та розробка організаційних схем рекламних підрозділів; ознайомлення з функціями підрозділів і консультативних рекламних фірм, ознайомлення із регулюванням діяльності рекламної агенції; знайомство з функціями та посадами обов’язками працівників агенції, підготовка до участі в рекламній діяльності, вироблення практичних професійних навичок в галузі реклами.

Вимоги до знань та вмінь.

 Студент повинен знати:

— засади діяльності рекламних  агенцій;

— основні поняття, тлумачення і терміни реклами;

— принципи, функції і завдання рекламних  агенцій;

— типи, категорії, види реклами  та їх використання в практиці рекламних агенцій;

— регулювання ринку рекламних агенцій;

— ринок реклами ;

—   діяльність підрозділів і учасниківрекламного ринку та бізнесу;

—  основні підходи до організації рекламної діяльності;

— структуру організації рекламодавця;

—   структуру організації рекламних агенств;

—    методи визначення рекламного бюджету

— стандарти професії та вимоги до працівників в галузі реклами.

 Студент повинен уміти:

—   визначати рекламу;

—   визначити форми діяльності рекламних  агенцій

     — формувати ефективні рекламні -комунікації;

     — застосовувати види, форми реклами  для просування певних ринкових об’єктів;

—   складати стратегічні та тактичні плани роботи рекламних агенцій;

—   визначати рекламний бюджет;

     — планувати та проводити заходи рекламної комунікації в рекламних агенціях;

     — виконувати посадові функції спеціалістів, задіяних в рекламних  агенціях.

Остання зміна: Tuesday 7 February 2017 20:02 PM