Запитання на екзамен.

Запитання для усного опитування:

1. Вплив кризи на рекламу та її розповсюдження.

2. Сео-копірайтинг: кроки створення сео-текстів.

3. Гендерний аспект реклами..

4. Структура медіа-релізу.

5. Реклама в структурі сучасних ЗМІ.

6. Поняття медіа-релізу та особливості його створення.

7. Складники рекламного повідомлення: вербальний, візуальний, аудіальний.

8. Переваги, недоліки та пріоритети інтернет-реклами.

9 Критерії ефективності рекламного повідомлення.

10. Різновиди банерів.

11. ООН-реклама.

12. Спам. Розсилання спам-повідомлень. Найпоширеніші види спаму.

13. Ембіент-реклама та її застосування в Україні.

14. Адресні електронні розсилки.

15. Правила написання ефективного тексту в пресовій рекламі

16. Контекстна реклама. Переваги контекстної реклами. Розміщення контекстної реклами.

17. Загальна характеристика різновидів макетів друкованої реклами

18. Вимоги до написання сео-текстів

19. Основні форми і жанри газетно-журнальної реклами

20. Основи проведення рекламної кампанії в інтернеті.

21. Специфіка друкованої реклами. Основні рекламні форми – листівка, буклет, проспект, каталог, бродсайт та інші.

22. Поняття SMM-стратегії в рекламній кампанії та відмінні характеристики.

23. Прийоми ефективного аудіорекламування.

24. Використання соціальних мереж як засобів комунікації бренду.

25. Психологічні аспекти сприйняття реклами та прийоми  розробки.

26. Показники ефективності реклами в інтернеті.

27. Критерії, що впливають на вибір каналів поширення реклами.

28. Етапи створення SMM-стратегії.

29. Особливості розробки та розміщення реклами у друкованих медіа

30. Оптимізація і просування веб-сайту

31. Психографікадрукованого рекламного текста

32. Види і типи контенту

33. Нові методи рекламування в інтернеті

34. Особливості створення тексту для модульної макетної реклами

35. Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами

Завдання для практичного виконання:

а) Проаналізувати рекламне оголошення в газеті / журналі 

- визначити використовувані прийоми психологічного впливу на споживача

- за критеріями ефективності рекламних повідомлень

- зазначивши вид пресової реклами та тип макету

- за структурною та мовною організацією тексту

- вербальний та візуальний аспекти

- на предмет вибору макетів для модульної макетної реклами

- за критеріями психографіки

б) Проаналізуйте редакторський аспект формування рекламної рубрики:

- кількість уміщених рубричних рекламних оголошень, 

- їх верстку, 

- дизайн, 

- використання кольорової гами та зміст

в) Обрати одну композиційну модель рекламного тексту та, керуючись правилами створення ефективного рекламного тексту, розробити рекламне повідомлення 

г) Розробити текст рекламного повідомлення e-mail листа

д) Відредагувати текст для сео-просування 

е) Розробити SMM-стратегію 

є) Обрати трендову новину та розробити текст або макет рекламного повідомлення 

ж) Розробити рекламні тексти для поширення в мережі, вказуючи на тип і вид контенту

Остання зміна: Tuesday 29 September 2020 23:52 PM