Запитання на екзамен.
Запитання для усного опитування:
1. Вплив кризи на рекламу та її розповсюдження.
2. Сео-копірайтинг: кроки створення сео-текстів.
3. Гендерний аспект реклами..
4. Структура медіа-релізу.
5. Реклама в структурі сучасних ЗМІ.
6. Поняття медіа-релізу та особливості його створення.
7. Складники рекламного повідомлення: вербальний, візуальний, аудіальний.
8. Переваги, недоліки та пріоритети інтернет-реклами.
9 Критерії ефективності рекламного повідомлення.
10. Різновиди банерів.
11. ООН-реклама.
12. Спам. Розсилання спам-повідомлень. Найпоширеніші види спаму.
13. Ембіент-реклама та її застосування в Україні.
14. Адресні електронні розсилки.
15. Правила написання ефективного тексту в пресовій рекламі
16. Контекстна реклама. Переваги контекстної реклами. Розміщення контекстної реклами.
17. Загальна характеристика різновидів макетів друкованої реклами
18. Вимоги до написання сео-текстів
19. Основні форми і жанри газетно-журнальної реклами
20. Основи проведення рекламної кампанії в інтернеті.
21. Специфіка друкованої реклами. Основні рекламні форми – листівка, буклет, проспект, каталог, бродсайт та інші.
22. Поняття SMM-стратегії в рекламній кампанії та відмінні характеристики.
23. Прийоми ефективного аудіорекламування.
24. Використання соціальних мереж як засобів комунікації бренду.
25. Психологічні аспекти сприйняття реклами та прийоми розробки.
26. Показники ефективності реклами в інтернеті.
27. Критерії, що впливають на вибір каналів поширення реклами.
28. Етапи створення SMM-стратегії.
29. Особливості розробки та розміщення реклами у друкованих медіа
30. Оптимізація і просування веб-сайту
31. Психографікадрукованого рекламного текста
32. Види і типи контенту
33. Нові методи рекламування в інтернеті
34. Особливості створення тексту для модульної макетної реклами
35. Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами
Завдання для практичного виконання:
а) Проаналізувати рекламне оголошення в газеті / журналі
- визначити використовувані прийоми психологічного впливу на споживача
- за критеріями ефективності рекламних повідомлень
- зазначивши вид пресової реклами та тип макету
- за структурною та мовною організацією тексту
- вербальний та візуальний аспекти
- на предмет вибору макетів для модульної макетної реклами
- за критеріями психографіки
б) Проаналізуйте редакторський аспект формування рекламної рубрики:
- кількість уміщених рубричних рекламних оголошень,
- їх верстку,
- дизайн,
- використання кольорової гами та зміст
в) Обрати одну композиційну модель рекламного тексту та, керуючись правилами створення ефективного рекламного тексту, розробити рекламне повідомлення
г) Розробити текст рекламного повідомлення e-mail листа
д) Відредагувати текст для сео-просування
е) Розробити SMM-стратегію
є) Обрати трендову новину та розробити текст або макет рекламного повідомлення
ж) Розробити рекламні тексти для поширення в мережі, вказуючи на тип і вид контенту