Рекомендована література

Основна:

1.        Буринська Н.М., Викладання хімії у 10-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів: Метод. посібник для вчителів. / Н.М. Буринська, Л.П. Величко – К.; Ірпінь: Перун, 2002. – 240 с.

2.        Вітвицька С.С. Практикум з педагогіки вищої школи: Навчальний посібник за модульно-рейтинговою системою навчання для студентів магістратури / С.С. Вітвицька – К.: Центр навчальної літератури, 2005. – 396 с.

3.        Довідник учителя хімії в запитаннях та відповідях. / Упоряд. С.В.Василенко. – Х.: Веста: Видавництво «Ранок», 2007. – 528 с.

4.        Дьяконова Л.І. Використання комп’ютерних технологій на уроках хімії // Хімія, № 24. – Х. : Вид група «Основа», 2007. – 112 с.

5.        Есарева З.Ф. Методика викладання у вищій школі: Навч. посібник. Для студентів вузів – К.: Центр навчальної літератури, 2007. – 232 с.

6.        Загнибіда Н.М. Метод проектів на уроках хімії. / Н.М. Загнибіда – Тернопіль-Харків: Ранок, 2011. – 128 с. – (Серія «Нові педагогічні технології»).

7.        Інтерактивне навчання на уроках хімії / Упоряд. Г. Мальченко, О. Каретникова. – К.: Ред. загальнопед. газ., 2004. – 128 с.

8.        Ковальова В.Д. Система оригінальних питань для розвитку креативних здібностей учнів на уроках хімії. / В.Д. Ковальова – Х.: Вид. група «Основа», 2011. – 128 с. –
(Б-ка журн. «Хімія»; Вип. 11 (107)).

9.        Мороз О.Г. Педагогіка і психологія вищої школи: Навч. посібник / О.Г. Мороз, О.С. Падалка, В.І. Юрченко / За ред. О.Г.Мороза. – К.: НПУ, 2003 – 267 с.

10.    Нагаєв В.М. Методика викладання у вищій школі: Навч. посібник. / В.М. Нагаєв – К.: ЦУЛ, 2007. – 224 с.

11.    Ординський В.Л. Педагогіка вищої школи: Навч. посібник для студентів вищих навчальних закладів. / В.Л. Ординський – К.: Центр учбової літератури, 2009. – 372 с.

12.    Педагогіка вищої школи: Навч. посібник / А.І. Кузьмінський – К.: Знання, 2005. – 486 с.

13.    Педагогіка вищої школи: Навч. посібник / З.Н. Курлянд, Р.І. Хмелюк, А.В. Семенова. За ред. З.Н. Курлянд. – К.: Знання, 2007. – 495 с.

14.                  Стрельніков В. Ю. Сучасні технології навчання у вищій школі : модульний посібник для слухачів авторських курсів підвищення кваліфікації викладачів МІПК ПУЕТ / В. Ю. Стрельніков, І. Г. Брітченко. – Полтава : ПУЕТ, 2013. – 309 с.

15.    Технологія навчання хімії: навчальний посібник / Укл.: Турай О.І., Русняк Т.М. – Чернівці: «Рута», 2005. – 112 с.

16.    Туркот Т.І. Педагогіка та психологія вищої школи: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Т.І. Туркот, О.А. Коновал. – Херсон: Олді-плюс, 2013. – 466 с.

17.    Туркот, Т.І. Психологія і педагогіка вищої школи. Навчальний посібник / Т.І. Туркот. – Херсон: Олді-плюс, 2013. – 516 с.Фіцула М.М. Педагогіка вищої школи: навч. посіб. / М.М. Фіцула – К.: Академвидав, 2010. – 456 с.

 

Додаткова:

1.        Андрущенко В. Модернізація вищої освіти України в контексті Болонського процесу / В. Андрущенко // Освіта. – 2004. – 12-19 травня. – С. 4-5.

2.        Болонський процес: тенденції, проблеми, перспективи / За ред. В.П. Андрущенка. – К.: НПУ, 2004. – 221 с.

3.        Дехтяренко С.Г. Тематичне оцінювання хімії 11 клас: Посібник для вчителів хімії. – Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС», 2007. – 88 с.

4.        Дехтяренко С.Г., Хандожко І.М. Тематичне оцінювання хімії 10 клас: Посібник для вчителів хімії. – Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС», 2004. – 96 с.

5.        Гончаров С.М. Кредитно-модульна система організації навчального процесу: методологічні аспекти: Монографія. / С.М. Гончаров, В.А. Гурин – Рівне.: НУВГП, 2008. – 626 с.

6.        Гусак П.М. Теорія і технологія диференційованого навчання майбутніх учителів початкових класів: дис. …докт. пед. наук: 13.00.01 / Гусак Петро Миколайович. – Луцьк, 1999. – 519 с.

7.        Доповідна записка про стан впровадження нових інформаційних технологій для науково-методичного забезпечення самостійної роботи студентів ВНЗ. Інформаційний збірник МОН України. – 2003. – №2. – С. 10-14.

8.        Криворучко А.В. Формування оцінювальних умінь у майбутнього вчителя хімії // А.В. Криворучко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія. Випуск 44 / Редкол.: В.І. Шахов (голова) та ін. – Вінниця: ТОВ «Нілан ЛТД», 2015. – 378 с. – С. 296-301.

9.        Мамаєв Л., Нові технології навчання у ВНЗ / Л.Мамаєв, О.Романюк // Рідна школа. – 2002. – № 4. – С. 16-22.

10.    Момот Ю.В. Організація проектно-дослідницької діяльності з хімічних дисциплін у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах: монографія/ Ю.В. Момот, Н.В. Гнітій. – Полтава: РВВ ПУСКУ, 2008. – 163 с.

11.    Перетятько В.В. Роль викладача в організації самостійної роботи студентів-першокурсників університетів / В.В. Перетятько // Педагогічні науки та освіта: Збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. – Вип. VІ. – Запоріжжя: КЗ «ЗОІППО» ЗОР, 2010. – С. 135 – 141.

12.    Перетятько В.В. Роль гри як організаційної форми навчання в підготовці студентів до педагогічної практики / В.В. Перетятько // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). – № 1. – Бердянськ: БДПУ, 2009. – С. 161-166.

13.    Перетятько В.В. Роль консультації як організаційної форми у дидактичній адаптації студентів-першокурсників університетів / В.В. Перетятько // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія «Педагогіка. Соціальна робота». –
№ 14. – Ужгород: Ужгородський національний університет, 2008. – С. 121-124.

14.    Перетятько В.В. Рівень інтелектуального розвитку як складова дидактичної адаптації студента-першокурсника університету / В.В. Перетятько // Вісник Запорізького національного університету: Збірник наукових праць. Педагогічні науки / Головний редактор Локарєва Г.В. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2010. – С. 223-226.

15.    Перетятько В.В. Застосування графічної наочності на лекціях з хімічних дисциплін / В.В. Перетятько, О.В. Ткачук // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: Зб. наук. праць. – Випуск 37 / Редкол.: В.І.Шахов та ін. – Вінниця: ТОВ «Нілан ЛТД», 2012. –
400 с. – С. 364-367.

16.    Перетятько В.В. Розвиток творчої компетентності у майбутніх магістрів хімії / В.В. Перетятько // Педагогічні науки та освіта: Збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. – Вип. XІ. – Запоріжжя: Акцент Інвест-Трейд, 2012. – 228 с. – С.163-169.

17.    Перетятько В.В. Особливості проведення інноваційних лекцій у навчанні студентів-магістрів / В.В. Перетятько // Педагогічні науки та освіта: Збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. – Вип. XІІІ. – Запоріжжя: Акцент Інвест-Трейд, 2013. –236 с. – С.128-134.

18.    Перетятько В.В. З досвіду організації наукової роботи студентів-екологів біологічного факультету / В.В. Перетятько, О.В. Ткачук // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. – Випуск 120, серія: Педагогічні науки. – ЧНПУ, 2014. - С.68-69.

19.    Перетятько В.В. Екскурсія на виробництво як основна організаційна форма ознайомчої практики студентів-хіміків / В.В. Перетятько, О.В. Ткачук // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія. Випуск 44 / Редкол.: В.І. Шахов (голова) та ін. – Вінниця: ТОВ «Нілан ЛТД», 2015. – 378 с. – С.315-318.

20.    Перетятько В.В. Професійна спрямованість методики проведення лабораторних занять для студентів різних напрямів підготовки біологічного факультету / В.В. Перетятько, О.В. Ткачук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. – Вип. 19 (2-2015). – Ч.2. – Кам’янець-Подільський, 2015. – 340 с. – С.205-209.

21.    Петренко В.В. Лабораторні заняття як організаційна форма експериментальної підготовки студентів-першокурсників біологічного факультетe / В.В. Петренко // Вісник Запорізького національного університету: Збірник наукових статей. Педагогічні науки / Головний редактор Міщик Л.І. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2008. – С. 206-209.

22.    Петренко В.В. Наступність лекцій з природничих дисциплін в загальноосвітньому і вищому навчальних закладах як засіб дидактичної адаптації студентів-першокурсників університетів / В.В. Петренко, О.В. Ткачук // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету: Серія педагогічна: Дидактика фізики і підручники фізики (астрономії) в умовах формування європейського простору освіти. – Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний університет, редакційно-видавничий відділ, 2007. – Вип. 13. – С. 149-151.

23.    Прокопенко І.Ф., Євдокимов В.І. Педагогічні технології: Навч. посібник. – Харків: Колегіум, 2005. – 224 с.

24.    Хуртенко Л.О. Метод проектів у навчанні хімії // Біологія і хімія в школі. – 2005. – № 2. – С.32-34.

 Інформаційні ресурси

 1.              Варбанець С.В. Про необхідність професійної спрямованості навчання компонентній технології програмування [Електронний ресурс] / С.В. Варбанець. – Режим доступу: http://www.ii.npu.edu.ua/2009-11-27-11-40-37/76--6/681-2009-11-27-12-10-09382

2.      Кіпоренко Г. С.  Особливості викладання дисциплін екологічної спрямованості для майбутніх інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / Г.С. Кіпоренко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 241-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Pipo_2013_38-39_38.pdf.

3.              Копетчук В.А. Методика формування професійної спрямованості навчання предметів математично-природничого циклу в медичному коледжі [Електронний ресурс] В.А. Копетчук // Професійна педагогічна освіта: інноваційні технології та методики: Монографія / За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид. ждУ ім. І.Франка, 2009. – С. 470-483. – Режим доступу: http://eprints.zu.edu.ua/13365/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D1%82%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%92.pdf

4.              Навчальна література з методики навчання хімії видавництва «Ранок»[Електронний ресурс] – Режим доступу:  www.ranok.com.ua/cat/navchalqna-literatura-494.html

5.      Про затвердження Концепції профільного навчання у старшій школі – Наказ МОН № 1456 від 21.10.13 року. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://ru.osvita.ua/legislation/Ser_osv/37784/

6.      Програми з хімії для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Хімія. Рівень стандарту. Академічний рівень. Профільний рівень. Поглиблений рівень. – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://old.mon.gov.ua/ua/activity/education/56/692/educational_programs/1349869542/


Zuletzt geändert: Tuesday, 26. September 2017, 15:49