Перейти к основному содержанию
Русский (ru)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вход
Основи корекційної п ...
Поиск курса
Курсы
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра дошкільної та початкової освіти
Основи корекційної педагогіки
Общее
Методичні рекомендації до ПР
Методичні рекомендації до ПР
Нажмите на ссылку
Avramenko_Metodrekomend_OsnKorPed.pdf
, чтобы просмотреть файл.
Предыдущий акт. элемент
Презентація курсу
Следующий акт. элемент
Записи занять
Перейти на...
Перейти на...
Новини
Робоча програма
Силабус
Основні підручники
Система накопичення балів
Презентація курсу
Записи занять
Діагностика нейромоторної готовності
Лекція 1
Презентація до лекції 1
Практичне 1
Лекція 2
Презентація до лекції 2
Понятійний диктант
Практичне 2
До практичного заняття 1_14.02.
Лекція 3. Методологія корекційної педагогіки
Практичне 3
Тести до Л4
Практичне 4
Л4. Складні порушення розвитку
Лекція 5
Завдання до Л5
ПР5 Самооцінка участі у дискусії та завдання для студентів що навчаються на ІГ
ПР6. Графік
Л7 Нормативно-правове забезпечення корекційно-реабілітаційної допомоги дітям з порушеннями психофізичного розвитку в галузі корекційної освіти.
П7 самооцінка участі в дискусії
Л8 Індивідуальна освітня траєкторія дитини з ООП в загальноосвітній школі.
Завдання до Л8
П8 Аналіз практичних ситуацій
Л9 Особливості розвитку навчання і виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
П9. Семінарський виступ
Л10 Особливості розвитку навчання і виховання дітей з сенсорними порушеннями
П10 Особливості розвитку навчання і виховання дітей з сенсорними порушеннями
Проміжне тестування
П11 Особливості пізнавальної діяльності дітей із затримкою психічного розвитку
Завдання Понятійний диктант до модулів 5-6 (Л12)
П12 Діти з дисгармонійним складом особистості, особливості їх поведінки
Підсумковий контроль (творче завдання)
Підсумковий контроль
Питання для підготовки до іспиту