Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Теорія та методологі ...
Пошук курсів
Курси
Аспірантура
Теорія та методологія науково-педагогічних досліджень
Загальне
Методологія науково-педагогічних досліджень Сисоєв...
Методологія науково-педагогічних досліджень Сисоєва С.О.
Клацніть
Методологія науково-педагогічних досліджень Сисоєва С.О..pdf
для перегляду файлу
Попередня секція
Силабус "ТЕОРІЯ І МЕТОДОЛОГІЯ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ"
Наступна секція
Педагогічне дослідження як процес і результат наукової діяльності
Перейти до...
Перейти до...
Форум новин
Робоча програма "ТЕОРІЯ І МЕТОДОЛОГІЯ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ"
Силабус "ТЕОРІЯ І МЕТОДОЛОГІЯ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ"
Педагогічне дослідження як процес і результат наукової діяльності
Класифікація педагогічних досліджень за їх характером і змістом
Проблема дослідження
Тема дослідження
Актуальність дослідження
Об'єкт і предмет дослідження
Мета і завдання дослідження
МЕТОДОЛОГІЧНІ І ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
НАУКОВА НОВИЗНА І ТЕОРЕТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ
ДОСТОВІРНІСТЬ (ВІРОГІДНІСТЬ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ)
Література до модуля 1
Аналіз і синтез
Індукція та дедукція
Аналогія, абстрагування
Конкретизація, моделювання
Ідеалізація, формалізація
Узагальнення, порівняння
Мислений експеримент
Література до модуля 2
Педагогічне спостереження
Педагогічний експеримент
Анкетування
МЕТОД ДОСЛІДНОЇ БЕСІДИ, ІНТЕРВ’Ю
Соціометрія
Методи експертних оцінок
ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ У ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
Завдання до курсу