ЛЕКЦІЯ 3.
ТЕМА 3. ПЛАНУВАННЯ І ОРГАНІЗАЦІЯ УЧАСТІ ПІДПРИЄМСТВА У ВИСТАВКОВИХ ЗАХОДАХ
3.1. Загальні вимоги до проведення виставок. Характеристика сучасних виставкових центрів.
3.2. Прийняття рішення щодо участі підприємства у виставці: цілі участі, критерії вибору виставки та способи участі експонентів.
3.3. Організація участі підприємства у роботі виставки: основні етапи та особливості планування.
Ключові поняття: тематика виставки, спеціалізація виставки організаційний план,концепція виставкового заходу, цілі участі підприємства, експонування, імідж виставки планування виставки, цільова аудиторія, виставковий проект, цілі виставки, задача виставки, виставковий менеджмент, виставковий проект, організаційний план, сценарій виставкового заходу, рекламні матеріали, витрати експонента, джерела фінансування, статус.