ЛЕКЦІЯ 5.
ТЕМА 5. МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В КОНТЕКСТІ ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВОГО БІЗНЕСУ
5.1. Поняття та значення маркетингових комунікацій виставки.
5.2. Організація роботи експонента з засобами масової інформації.
5.3. Мотивування відвідувачів виставки.
5.4. Заходи ділової програми у рамках виставки.
Ключові поняття: реклама на виставках, ділова програма виставок, офіційні заходи, брифінг, тренінг, конгрес, конференція, симпозіум, форум демонстрація, дискусія, комунікаційна політика, засоби реклами, прес- конференція, фестиваль, маркетингова комунікація, спонсорство виставки, інформаційне спонсорство, флаєр, буклет, листівка, проспект, каталог виставки.
Клацніть ЛЕКЦІЯ 5.doc для перегляду файлу