ЛЕКЦІЯ 5.

ТЕМА 5. МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В КОНТЕКСТІ ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВОГО БІЗНЕСУ

5.1.  Поняття та значення маркетингових комунікацій виставки.

5.2.  Організація роботи експонента з засобами масової інформації.

5.3.  Мотивування відвідувачів виставки.

5.4.  Заходи ділової програми у рамках виставки.

Ключові поняття: реклама на виставках, ділова програма виставок, офіційні заходи, брифінг, тренінг, конгрес, конференція, симпозіум, форум демонстрація, дискусія, комунікаційна політика, засоби реклами, прес- конференція, фестиваль, маркетингова комунікація, спонсорство виставки, інформаційне спонсорство, флаєр, буклет, листівка, проспект, каталог виставки.


Клацніть ЛЕКЦІЯ 5.doc для перегляду файлу