ЛЕКЦІЯ 11.

ТЕМА 17. Інтернет аудиторія України та цифрові маркетингові комунікації

17.1.Аудиторія Інтернет користувачів України

17.2.Цифровий маркетинг та його комунікаційні технології

 Основні поняття: Інтернет-аудиторія, цифровий маркетинг, комунікативні технології, спільнота бренду, блогосфера, корпоративний блог, лідери думок, мікроблог, персональний брендинг, нестандартне просування, управління репутацією.

                                                 ТЕМА 18. Стан та перспективи розвитку е-комерції в Україні та світі

18.1.Інтернет-інкубатори в е-комерції

18.2.Бізнес-моделі успішних е-торговців України

18.3.Важливі цифри розвитку е-комерції

Основні поняття: Інтернет-інкубатор, омніканальність, е-вітрина, едошка оголошень, е-магазин, е-супермаркет, прайс-агрегатор, е-аукціон, еторгівельний майданчик, е-маркетплейс, е-стіл замовлень.

Клацніть ЛЕКЦІЯ 11.doc для перегляду файлу