ЛЕКЦІЯ 11.
ТЕМА 17. Інтернет аудиторія України та цифрові маркетингові комунікації
17.1.Аудиторія Інтернет користувачів України
17.2.Цифровий маркетинг та його комунікаційні технології
Основні поняття: Інтернет-аудиторія, цифровий маркетинг, комунікативні технології, спільнота бренду, блогосфера, корпоративний блог, лідери думок, мікроблог, персональний брендинг, нестандартне просування, управління репутацією.
ТЕМА 18. Стан та перспективи розвитку е-комерції в Україні та світі
18.1.Інтернет-інкубатори в е-комерції
18.2.Бізнес-моделі успішних е-торговців України
18.3.Важливі цифри розвитку е-комерції
Основні поняття: Інтернет-інкубатор, омніканальність, е-вітрина, едошка оголошень, е-магазин, е-супермаркет, прайс-агрегатор, е-аукціон, еторгівельний майданчик, е-маркетплейс, е-стіл замовлень.