Практична робота 10

Виходячи із лекції 10 "Технологія бронювання послуг та організація роботи відділу бронювання у підприємствах готельного господарства" стає зрозумілим, що готелі в залежності від своєї специфікації, приналежності до певного класу та об'єму номерного фонду можуть мати дуже розгалужену внутрішню організаційну структуру. Відділ бронювання у складі цієї структури відіграє майже ключове значення, адже саме він виконує збутову функцію, формуючи грошові надходження до готелю.

У практичній роботі 10 необхідно визначити: 1) ключові функції відділу бронювання 2) відзначити фактори, що впливають на створення відділу бронювання у готелі; 3) Існуючі організаційні форми бронювання; 4) Типи бронювання; 5) склад, посади та вимоги до працівників у відділі бронювання; 6) Технічні засоби, що використовуються у процесі бронювання.

Клацніть практична робота к лекціі 10.pdf для перегляду файлу