Презентація курсу

Мета навчальної дисципліни – формування цілісного уявлення про геоекологічне дослідження, як вид наукоємної практично-орієнтованої діяльності, і закладання підґрунтя для подальшого професійного самовдосконалення.
Предмет навчальної дисципліни – теоретико-методологічні засади, методи, прийоми, інструменти та прикладне значення сучасних геоекологічних досліджень.
З огляду на вищевикладене, завдання навчальної дисципліни можна сформулювати наступним чином:
 викласти теоретико-методологічні засади геоекологічних досліджень;
 сприяти опануванню підходів, методів та прийомів узагальнення і обробки вихідної інформації та даних, в т.ч. цифрових;
 розглянути систему методичних прийомів польових геоекологічних досліджень;
 ознайомити із змістом та практичним значенням прикладних геоекологічних досліджень.
Вимоги до знань та вмінь. В результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:
 трансдисциплінарне значення, систему методів та структуру геоекологічного дослідження;
 основні види, властивості та методи аналізу інформації та даних, що використовуються в геоекологічних дослідженнях;
 особливості організації та змісту експедиційних і стаціонарних геоекологічних досліджень;
 роль прикладних геоекологічних досліджень в реалізації сталого менеджменту ландшафтів.
Студент також повинен вміти:
 планувати геоекологічне дослідження;
 проводити ефективний відбір інформації та даних для його реалізації;
 проводити підготовку та початковий аналіз цифрових геоданих;
 розробляти документацію та працювати з нею в процесі польового дослідження компонентів ландшафту;
 узагальнювати інформацію, отриману під час камеральних та польових досліджень, у вигляді тематичних карт та текстових звітів.
Його вивчення покликане закріпити теоретичні знання, набуті студентами під час таких загальногеографічних курсів як «Загальне землезнавство», «Геоморфологія», «Ґрунтознавство з основами географії ґрунтів», «Біогеографія» та «Ландшафтознавство».

Клацніть Презентация1.pptx для перегляду файлу