Тема 5. Спеціальні заходи в PR.
Поняття спеціальних подій, їх характерні ознаки та класифікація; Загальні вимоги
до організації спеціальних подій. Прес-конференція, прес-тур, прес-ланч, прес-брифінг,
презентація, конференція, круглий стіл, дні відкритих дверей, виставки семінари. Типи PR
-документів та їх характеристика. Типологія криз. Стадії розвитку криз. Розробка плану
PR-дій компанії в кризовій ситуації. PR-способи управління репутацією під час кризи.
Співпраця із ЗМІ під час кризи. Основні принципи PR в кризових ситуаціях. Стратегії
відновлення після кризи. Правила антикризового менеджменту. Спеціальні заходи під час
кризи
Клацніть Тема 5. Спеціальні заходи в PR..doc для перегляду файлу