Тема 4. Робота із ЗМІ як складова ПР-діяльності.
Засоби масової інформації (ЗМІ) як вид бізнесу щодо збору, обробки і доведення інформації до споживачів є незамінним посередником у впливі компанії на громадськість, тому відносини фахівців Public Relations з ЗМІ вкрай важливі. І хоча Public Relations охоплює набагато більше аспектів, ніж тільки зв'язки зі ЗМІ, останні, безумовно, становлять важливий момент в їх діяльності.
Широкі можливості засобів масової інформації викликають необхідність вивчати механізми їх
функціонування та розвитку, ефективність впливу на аудиторію. Сучасні ЗМІ неможливо собі уяви-
ти без реклами та PR, які необхідні для вирішення різноманітних завдань – інформаційних, соціаль-
них, іміджевих і, звісно, економічних.
Клацніть Тема 4. Робота із ЗМІ як складова ПР-діяльності..doc для перегляду файлу