Курс дає можливість ознайомитись із ретроспективою використання ПР державними органами, зокрема інформуванням громадськості про політику країни та міжнародні події. Простежити основні факти, провести паралелі із сьогоденням, порівняти шляхи поширення інформації тих часів із сучасними можливостями. Водночас, увага студента буде зорієнтована на те, що сучасні державні органи мають поряд із поінформуванням громадськості сприяти й налагодженню двостороннього контакту для отримання зворотної реакції від своєї аудиторії. Головною категорією реалізації такої комунікації є довіра. Тому, сучасні зв’язки із громадськістю спрямовані на взаємне спілкування й потребують бути спланованими, системними, структурованими та відповідальними. Варто розрізняти такі моделі поінформування як: реактивний та практичний зрізи та spin doctor. Основними завданнями ПР тут є, насамперед поінформування про діяльність органів влади, забезпечення активної участі громадськості у відповідних програмах, а також стимулювання підтримки аудиторією політичних діячів та їх програм. Діяльність фахівців з ПР має бути спрямована на формування образа компетентного и еффективного керівництва, здатного вирішити нагальні питання з урахуванням потреб різних аудиторій. У процесі засвоєння курсу студент має знати: - термінологічний апарт, володіти основними поняттями; - історичні факти діяльності зв’язків із громадськістю в органах влади; - засади реалізайції інформаційної політики в органах влади; - доміннати надагодження двосторонніх довірчих стосунків між громадськістю та органами влади; - сучасні можливості та тенденції в організації діалогу з аудииторією. Студент має вміти: - оцінювати реальну ситуацію органів влади щодо комунікацій з громадськістю; - визначати основні напрямки реалізації комунікацій із аудиторією; - передбчати реакції аудиторії; - вміти організувати комунікації керівників із громадськістю; - доцільно використовувати засоби поширення інформації відповідно до комунікативного акту. - сприяти підвищенню рівня довіри до органів влади; - моніторити продуктивність та ефективність комунікаційної діяльності.