Завдання для самостійної роботи студента: 1.Сформуйте план корпоративних пабліситі для будь-якої місцевої організації (враховуючи відомі вам правила відбору медіа). 2. Оберіть, на власний розсуд, будь-яку форму спеціальної PR-події (прес-тур, прес-брифінг, прес-клуб, «круглий стіл», конференція, прес-презентація) та представте специфіку її реалізації на конкретному (вигаданому чи реальному) прикладі. Для здійснення моніторингу (завдання 1) доцільно скористатися посібником Курбан О. В. PR у маркетингових комунікаціях : навч. посіб. Київ : Кондор-Видавництво, 2014. 246 с. http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/7623/1/ Kurban_%20PR_v_marketungovih_komunikaciyah_%D1%81_246.pdf С. 31-.. тут представлені форми табличок, за якими позиціями слід проводити моніторинг медіа. Завдання 2 передбачає чіткість опис основних етапів формування PR-події, тобто у вашій розробці мають бути чітко прописані такі позиції. Так, наприклад представляючи прес-конференцію обов’язково мають бути прописані такі позиції: - Чітко прописана назва заходу та вказано з якого приводу цей захід відбувається; - Вказано час заходу (відповідно до принципу найбільш зручнішого для такої події); - Вказати про те, коли за скільки часу було повідомлено медіа про сам захід та здійснено розсилку прес-релізу; - Вказані учасники цього заходу, які запрошені у ролі спікерів, їх кількість та умови виступу; - Подати короткий зміст заяви для преси; - Зазначити про підготовленість самої аудиторії для цього заходу (тут слід зважати на необхідні умови для діяльності різних видів медіа); - Прописати знайомство з аудиторією; - Розкрити хід самого заходу. Під час підготовки можна скористатися зокрема таким посібником: Примак Т. О. PR для менеджерів і маркетологів. URL : https://pidru4niki.com/1081080646643/marketing/ivent-marketing#286