Passer au contenu principal

Blocs

Passer Navigation

Navigation

  • Tableau de bord

    • Accueil du site

    • Pages du site

      • Mes cours

      • Tags

      • FichierІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • DossierНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FichierПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FichierСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • Mes cours

    • Cours

      • Аспірантура

        • archive

        • Модуль 1 Сучасні технології навчання й викладання ...

        • Сучасні можливості моделювання при проєктуванні об...

        • Наукові основи підвищення ефективності об’єктів е...

        • Використання штучного інтелекту у професійній діял...

        • Управління підготовкою спортсменів в умовах цифров...

        • Еко-інжиніринг водного та теплового режиму агроеко...

        • Актуальні проблеми соціальної роботи

        • Педагогічна (асистентська) практика. Соціальна робота

        • Сучасні методи формування структури спеціальни...

        • Особистий, корпоративний та публічний тайм-мене...

        • Вибіркові дисципліни 051 Економіка Phd

        • Мод.1. Дослідницько-інноваційна та проєктна діяльн...

          • МОДУЛЬ 1. МОДУЛЬ ЖАНА МОННЕ "ОСНОВИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ П...

          • Змістовий модуль 1 Європейський освітньо-науковий ...

          • Змістовий модуль 2. Теоретичні основи проєктної ді...

          • Змістовий модуль 3. Програми ЄС із грантової підтр...

          • Змістовий модуль 4. Самокерована групова діяльніст...

            • FichierЗагальні підходи до стратегування розвитку організ...

            • FichierСтратегія розвитку Запорізького національного унів...

            • FichierМетодичні рекомендації щодо стратегічного планування

            • FichierРолі в команді (концепція Белбіна)

            • URLТест командних ролей (тест Белбіна)

          • Змістовий модуль 5. Наукова, інноваційна, дослідни...

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Факультети, кафедри

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Fermer
    Activer/désactiver la saisie de recherche
  • Français ‎(fr)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Connexion

Мод.1. Дослідницько-інноваційна та проєктна діяльн ...

Fermer
Activer/désactiver la saisie de recherche
Вибір дисциплін Replier Déplier
Вибір дисциплін Replier Déplier
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Accueil
  2. Cours
  3. Аспірантура
  4. Мод.1. Дослідницько-інноваційна та проєктна діяльн...
  5. Змістовий модуль 4. Самокерована групова діяльніст...
  6. Ролі в команді (концепція Белбіна)

Ролі в команді (концепція Белбіна)

Conditions d’achèvement

Відео, що ілюструє концепцію командних ролей, запропоновану Реймондом Мередітом Белбіном - англійським організаційним психологом і бізнес-консультантом

Ролі в команді (концепція Белбіна)
Activité précédente
Методичні рекомендації щодо стратегічного планування
Activité suivante
Тест командних ролей (тест Белбіна)
Résumé de conservation de données
Obtenir l’app mobile