Перейти к основному содержанию

Блоки

Пропустить Навигация

Навигация

  • Личный кабинет

    • Домашняя страница

    • Страницы сайта

      • Мои курсы

      • Теги

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • ГиперссылкаІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ГиперссылкаЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ПапкаНормативна база СЕЗН

      • ГиперссылкаВідновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Обратная связьОцінка якості курсу

    • Мои курсы

    • Курсы

      • Аспірантура

        • archive

        • Модуль 1 Сучасні технології навчання й викладання ...

        • Сучасні можливості моделювання при проєктуванні об...

        • Наукові основи підвищення ефективності об’єктів е...

        • Використання штучного інтелекту у професійній діял...

        • Управління підготовкою спортсменів в умовах цифров...

        • Еко-інжиніринг водного та теплового режиму агроеко...

        • Актуальні проблеми соціальної роботи

        • Педагогічна (асистентська) практика. Соціальна робота

        • Сучасні методи формування структури спеціальни...

        • Особистий, корпоративний та публічний тайм-мене...

        • Вибіркові дисципліни 051 Економіка Phd

        • Мод.1. Дослідницько-інноваційна та проєктна діяльн...

          • МОДУЛЬ 1. МОДУЛЬ ЖАНА МОННЕ "ОСНОВИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ П...

          • Змістовий модуль 1 Європейський освітньо-науковий ...

          • Змістовий модуль 2. Теоретичні основи проєктної ді...

          • Змістовий модуль 3. Програми ЄС із грантової підтр...

          • Змістовий модуль 4. Самокерована групова діяльніст...

            • ФайлЗагальні підходи до стратегування розвитку організ...

            • ФайлСтратегія розвитку Запорізького національного унів...

            • ФайлМетодичні рекомендації щодо стратегічного планування

            • ФайлРолі в команді (концепція Белбіна)

            • ГиперссылкаТест командних ролей (тест Белбіна)

          • Змістовий модуль 5. Наукова, інноваційна, дослідни...

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Факультети, кафедри

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрыть
    Изменить данные поисковой строки
  • Русский ‎(ru)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вход

Мод.1. Дослідницько-інноваційна та проєктна діяльн ...

Закрыть
Изменить данные поисковой строки
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Главная
  2. Курсы
  3. Аспірантура
  4. Мод.1. Дослідницько-інноваційна та проєктна діяльн...
  5. Змістовий модуль 4. Самокерована групова діяльніст...
  6. Ролі в команді (концепція Белбіна)

Ролі в команді (концепція Белбіна)

Требуемые условия завершения

Відео, що ілюструє концепцію командних ролей, запропоновану Реймондом Мередітом Белбіном - англійським організаційним психологом і бізнес-консультантом

Ролі в команді (концепція Белбіна)
Предыдущий акт. элемент
Методичні рекомендації щодо стратегічного планування
Следующий акт. элемент
Тест командних ролей (тест Белбіна)
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение