Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
STEM-технології у шк ...
Пошук курсів
Курси
Факультети, кафедри
Математичний факультет
Кафедра загальної та прикладної фізики
STEM-технології у шкільному курсі фізики
Особливості реалізації STEM-освіти у навчання фізики
экосистема для исследовательского обучения с онлай...
экосистема для исследовательского обучения с онлайн-лабораториями в областях STEM 19.10.21
Клацніть посилання
https://support.golabz.eu/quick-start
щоб відкрити ресурс.
Попередня секція
Віртульна лабораторна робота з геометричної оптики 19.10.21
Наступна секція
Phet симуляції для онлайн навчання STEM
Перейти до...
Перейти до...
Новини
Інформація про автора дисципліни
Презентація курсу
Система накопичення балів
Електронний варіант базового підручника дисципліни
Посилання до інформаційних ресурсів
Концепція розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти)
ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
ФІЗИКА_Навчальна програма для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти
ПРОЕКТ КОНЦЕПЦІЇ STEM-ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Методичні рекомендації до оформлення квал роб маг
Вимоги до оформлення переліку посилань
Форма декларації_остання сторінка квал роб маг
Лекція 1
Концепція розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти)
Лекція 2
Позашкільні курси на основі STEM-підходу
Презентація до 1 розділу
Завдання 1
Лекція 3
Презентація до 2 розділу
Вправа 1 для розвитку критичного мислення
Вправа 2 для розвитку критичного мислення
Вправа 3_ЗАВДАННЯ МІЖПРЕДМЕТНОГО ЗМІСТУ
Інтеграційні зв'язки і відповідні завдання 18.10.21
Віртульна лабораторна робота з геометричної оптики 19.10.21
Phet симуляції для онлайн навчання STEM
Екосистема Go-Lab для онлайн-навчання STEM
Віртуальний STEM-центр Малої академії наук України
Спільнота природничо-наукової освіти у Європі (STEM - проєкти)
Завдання 2
Індивідуальне завдання
Підсумкове завдання