Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
STEM-технології у шк ...
Пошук курсів
Курси
Факультети, кафедри
Математичний факультет
Кафедра загальної та прикладної фізики
STEM-технології у шкільному курсі фізики
Особливості реалізації STEM-освіти у навчання фізики
Спільнота природничо-наукової освіти у Європі (STE...
Спільнота природничо-наукової освіти у Європі (STEM - проєкти)
Клацніть посилання
http://www.scientix.eu/
щоб відкрити ресурс.
Попередня секція
Віртуальний STEM-центр Малої академії наук України
Наступна секція
Завдання 2
Перейти до...
Перейти до...
Новини
Інформація про автора дисципліни
Презентація курсу
Система накопичення балів
Електронний варіант базового підручника дисципліни
Посилання до інформаційних ресурсів
Концепція розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти)
ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
ФІЗИКА_Навчальна програма для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти
ПРОЕКТ КОНЦЕПЦІЇ STEM-ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Методичні рекомендації до оформлення квал роб маг
Вимоги до оформлення переліку посилань
Форма декларації_остання сторінка квал роб маг
Лекція 1
Концепція розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти)
Лекція 2
Позашкільні курси на основі STEM-підходу
Презентація до 1 розділу
Завдання 1
Лекція 3
Презентація до 2 розділу
Вправа 1 для розвитку критичного мислення
Вправа 2 для розвитку критичного мислення
Вправа 3_ЗАВДАННЯ МІЖПРЕДМЕТНОГО ЗМІСТУ
Інтеграційні зв'язки і відповідні завдання 18.10.21
Віртульна лабораторна робота з геометричної оптики 19.10.21
экосистема для исследовательского обучения с онлайн-лабораториями в областях STEM 19.10.21
Phet симуляції для онлайн навчання STEM
Екосистема Go-Lab для онлайн-навчання STEM
Віртуальний STEM-центр Малої академії наук України
Завдання 2
Індивідуальне завдання
Підсумкове завдання