Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Корекція мовленнєвої ...
Пошук курсів
Курси
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Корекція мовленнєвої слухової агнозії (ВД)
Література
Фізіологічні і психологічні передумови мовленнєвог...
Фізіологічні і психологічні передумови мовленнєвого розвитку дітей у нормі і патології
Клацніть посилання
http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/17123/Sheremet%20M.pdf?sequence=1
щоб відкрити ресурс.
Попередня секція
Розуміння й усвідомлення дітьми старшого дошкільного віку мовлення як психолінгвістичні феномени
Наступна секція
Сучасні підходи до класифікації мовленнєвих порушень у дітей та дорослих
Перейти до...
Перейти до...
Новини
Робоча програма курсу
Силабус
Опитувальники МСА
Плейлист записів занять 6.0161
Презентація до курсу
Механізми дезорганізації системи парадигматичних та синтагматичних кодів у дітей із тяжкими та ускладненими порушеннями мовлення
Основи анатомії та фізіології людини
Понятійно-термінологічний словник
Клінічна психологія
ФОРМУВАННЯ ФОНОЛОГІЧНОГО КОМПОНЕНТУ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ ЗА УМОВ НОРМАЛЬНОГО ТА ПОРУШЕНОГО ОНТОГЕНЕЗУ
Розуміння й усвідомлення дітьми старшого дошкільного віку мовлення як психолінгвістичні феномени
Сучасні підходи до класифікації мовленнєвих порушень у дітей та дорослих
Handbook of Central Auditory Processing Disorder in 2 volumes
Зашумлені слова
Тищенко В. Ієрархія фонематичних процесів + діагностика
Теорія 1
Вплив МСА на розвиток
Блок-схема
Відео для аналізу
Теорія 2
Розбір відео діагностичних проб
Підбір матеріалу для діагностики МСА.
Завдання на 05.03
Теорія 3
Інформаційні повідомлення
Подання матеріалу з різними просодичними характеристиками
Теорія 4
Підбір та демонстрація дидактичних ігор
Перелік питань заліку
Альбом корекції МСА
Підсумковий тест 6.0161
Розробка заняття