Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Професійно-орієнтований практикум іноземною мовою

              • General

              • ФОРУМ

              • Змістовний модуль 1. МОВА, КУЛЬТУРА І СУСПІЛЬСТВО....

              • Змістовний модуль 2. ЛІТЕРАТУРА В ІНТЕРДИСЦИПЛІНАР...

              • Модуль 3. ЦИФРОВА ГУМАНІТАРИСТИКА І АКАДЕМІЧНА АНГ...

              • Самостійна робота

              • Підсумковий контроль

              • Неформальна / Інформальна освіта

                • URLАкадемічна англійська: Письмо

                • URLContent and Language Integrated Learning (CLIL) Es...

                • URLA Beginner's Guide to Writing in English for Unive...

              • Індивідуальна робота

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(de)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Професійно-орієнтований практикум іноземною мовою

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Професійно-орієнтований практикум іноземною мовою
  7. Неформальна / Інформальна освіта
  8. Content and Language Integrated Learning (CLIL) Es...

Content and Language Integrated Learning (CLIL) Essentials

Completion requirements

Develop a better teaching understanding

Our online Content and Language Integrated Learning (CLIL) Essentials course is designed for experienced primary and secondary school teachers, either language teachers supporting subject teachers or subject teachers working in a CLIL context. The course introduces a variety of methodologies and practical strategies to use in the classroom.

The course will help you to:

  • anticipate problems and select language to support understanding
  • break down information into manageable chunks
  • design tasks to increase communication
  • provide learner training strategies to help learners recognise and improve their own weaknesses
  • clarify whether assessment is based on content or linguistic abilities and providing relevant (personalised) feedback.

Duration:

55 hours over 14 weeks

Part of: Stages 3, 4 and 5 of the CPD framework

Level of English required: B1+

Click on Content and Language Integrated Learning (CLIL) Essentials to open the resource.
Previous activity
Академічна англійська: Письмо
Next activity
A Beginner's Guide to Writing in English for University Study
Data retention summary
Get the mobile app