Перейти к основному содержанию

Блоки

Пропустить Навигация

Навигация

  • Личный кабинет

    • Домашняя страница

    • Страницы сайта

      • Мои курсы

      • Теги

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • ГиперссылкаІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ГиперссылкаЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ПапкаНормативна база СЕЗН

      • ГиперссылкаВідновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Обратная связьОцінка якості курсу

    • Мои курсы

    • Курсы

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

          • Кафедра політології

            • archive

            • Актуальні проблеми сучасної політичної науки (Лепс...

            • Бюджетування і маркетинг у публічному управлінні

            • Вибіркові дисципліни 052 Політологія ОР Магістр

            • викладання політичних наук (сучасні інноваційні фо...

            • Виробнича (асистентська) практика

            • Виробнича практика магістри

            • Вступ до спеціальності

            • Геополітичні технології

            • Громадянське суспільство в системі політичних відн...

            • Державна політика країн світу

            • Державна політика країн світу (Цокур Євген Георгій...

            • Технології Public Relation

              • Общее

              • Змістовий модуль 1 Public Relations: методологічні...

              • Змістовий модуль 2 PR-комунікації в організаціях.

              • ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 3 Технологічне аспекти Public Re...

                • ФайлЛЕКЦІЯ 4 ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В PR

                • ФайлПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 3

                • ЗаданиеПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЗМ 3

                • Гиперссылках/ф БРЕКЗИТ (2019) (для прикладу вивчення громадсь...

                • ГиперссылкаВимір ефективності PR: 8 показників

                • ГиперссылкаЦільова аудиторія: повний гайд з визначення, пошук...

                • ГиперссылкаЯк визначити цільову аудиторію?

                • ГиперссылкаЦільова аудиторія театру ляльок від Уляни Мороз | ...

                • ГиперссылкаЯк комунікує Red Bull (кейс)

                • Гиперссылка Як комунікують ювелірні бренди ( Bulgari, Pandora...

                • ТестТЕСТ ДО ЗМ 3

              • ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 4 PR - технології в політиці. Імі...

              • Підсумковий контроль

              • ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ (пропонується на вибір студ...

          • Кафедра соціології

          • Кафедра філософії, публічного управління та соціал...

          • Практична підготовка факультету соціології та упра...

          • Інформація

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрыть
    Изменить данные поисковой строки
  • Русский ‎(ru)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вход

Технології Public Relation

Закрыть
Изменить данные поисковой строки
  1. Главная
  2. Курсы
  3. Факультети, кафедри
  4. Соцiологiї та управлiння факультет
  5. Кафедра політології
  6. Технології Public Relation
  7. ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 3 Технологічне аспекти Public Re...
  8. Цільова аудиторія: повний гайд з визначення, пошук...

Цільова аудиторія: повний гайд з визначення, пошуку та комунікації

Требуемые условия завершения
Нажмите на ссылку Цільова аудиторія: повний гайд з визначення, пошуку та комунікації, чтобы открыть ресурс.
Предыдущий акт. элемент
Вимір ефективності PR: 8 показників
Следующий акт. элемент
Як визначити цільову аудиторію?
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение