Introduzione
Анотація
Метою викладання дисципліни "Функціональне та логічне програмування" є вивчення студентами основних підходів до створення програм на мовах декларативного та імплікативного стилів, також їх практичної реалізації
Завданням навчальної дисципліни є надання студентам знань основних принципів побудови програм на мовах логічного та функціонального програмування; формування уміння самостійного опрацювання математичної літератури і технічної документації; дослідження прикладних проблем і набуття навичок розв’язування певних практичних задач; розвинення інтелекту студентів і формування вмінь аналітичного мислення.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:принципи логічного виведення; структуру та синтаксис мов логічного та функціонального програмування; методи формування списків та їх обробки ;
принципи побудови рекурсивних предикатів і функцій.
вміти: формулювати відношення міх об’єктами і правила, що пов’язують ці відношення ; формулювати запити і правила; реалізовувати рекурсивні правила, функції та визначення; застосовувати засоби управління програмою та її відлагодження; перетворювати речення природної мови у списки і навпаки; застосовувати функціонали та функції обробки функції;
створювати системи символьних обчислень, обробки текстів,систем логічного виводу.
Література
1.Заяц.В.І . Функціональне і логічне програмування. Конспект лекцій для студентів ЗДІА спеціальності 7.080403 “Програмне забезпечення автоматизованих систем” очної і заочної форм навчання /ЗДІА– Запоріжжя, 2006. –100 с.
2. Заяц.В.І . Функціональне і логічне програмування. Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт для студентів ЗДІА спеціальності 7.080403 “Програмне забезпечення автоматизованих систем” очної і заочної форм навчання /ЗДІА– Запоріжжя, 2007. –36 с.
3. Заяц.В.І . Функціональне і логічне програмування. Методичні вказівки до виконання контрольних робіт для студентів для студентів ЗДІА спеціальності 7.080403 “Програмне забезпечення автоматизованих систем” очної і заочної форм навчання /ЗДІА– Запоріжжя, 2005. –31 с.