Introduzione
Анотація до навчальної дисципліни
« КОМПЮТЕРНІ ГРАФІЧНІ СИСТЕМИ»
Метою вивчення дисципліни " Комп’ютерні графічні системи "
є:підготовка спеціалістів, що мають знання у галузі створення програмного забезпечення для рішення задач побудови реалістичних зображень об’єктів та візуалізації результатів розв’язку задач техніки, економіки та наукових досліджень.
Завданням навчальної дисципліни є вивчення основних алгоритмів і методів, що використовуються у комп’ютерній графіці та створення програмних засобів для їх реалізації.
В результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:
принципи побудови алгоритмів растрової графіки, основи теорії афінних та перспективних перетворювань простору, моделі освітлення, методи зафарбування поверхонь, принципи покращення візуальної якості зображень.
.
У результаті вивчення дисципліни студент повинен вміти: перетворювати об’єкти сцени у растрову форму, проводити відтинання відрізка довільним багатокутником, переходити від світових координат до видових, будувати реалістичні зображення з врахування спеціальних ефектів.
Структура навчальної дисципліни " Комп’ютерні графічні системи "
Тема 1. Інтерактивні системи комп’ютерної графіки.
Тема 2. Архітектура графічних робочих станцій.
Тема 3. Програмування шейдерів..
Тема 4. Системи управління інтерфейсом користувача.