Перейти к основному содержанию

Блоки

Пропустить Навигация

Навигация

  • Личный кабинет

    • Домашняя страница

    • Страницы сайта

      • Мои курсы

      • Теги

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • ГиперссылкаІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ГиперссылкаЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ПапкаНормативна база СЕЗН

      • ГиперссылкаВідновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Обратная связьОцінка якості курсу

    • Мои курсы

    • Курсы

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

          • Кафедра всесвітньої історії та міжнародних відносин

          • Кафедра давньої і нової історії України та методик...

          • Кафедра джерелознавчих студій та суспільних комуні...

          • Кафедра новітньої історії України

            • archive

            • Історична пам’ять в Україні та її комунікативні ка...

            • Радянська обрядовість як інструмент впливу тоталіт...

            • "Soft skills" для істориків

            • Академічне письмо

            • Андеграунд: заборонене мистецтво в УРСР

            • Атестаційний екзамен для ОП Діджитал-історія

            • Діджитал-історія в профільній школі

            • Етнокультурний ландшафт сучасної України

            • Запорізький вимір Другої світової війни

            • Зовнішня політика України

            • Ідеї та політика: плинність ідеологій

            • Шкільний урок історії в музеї: український та зару...

              • Общее

              • Змістовий модуль 1. Класифікація та типологія музе...

              • Змістовий модуль 2. Культурно-освітня робота музеїв

              • Змістовий модуль 3. Зарубіжний досвід проведення у...

                • ГиперссылкаБоровець І., Дубінський В., Паур І. Навчання істор...

                • ФайлФіліпчук Н. Український і зарубіжний досвід діяльн...

                • ФайлСемінар. Тема 3-4

                • ФайлСамостійна робота. Тема 3

              • Змістовий модуль 4. Впровадження засобів музейної ...

              • Підсумковий контроль

          • Практична підготовка ФІМВ

          • Інформація

          • Професійно-орієнтований практикум іноземною мовою

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрыть
    Изменить данные поисковой строки
  • Русский ‎(ru)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вход

Шкільний урок історії в музеї: український та зару ...

Закрыть
Изменить данные поисковой строки
  1. Главная
  2. Курсы
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет історії та міжнародних відносин
  5. Кафедра новітньої історії України
  6. Шкільний урок історії в музеї: український та зару...
  7. Змістовий модуль 3. Зарубіжний досвід проведення у...
  8. Боровець І., Дубінський В., Паур І. Навчання істор...

Боровець І., Дубінський В., Паур І. Навчання історії в зарубіжній школі. Кам’янець-Подільський, 2020

Требуемые условия завершения
Нажмите на ссылку Боровець І., Дубінський В., Паур І. Навчання історії в зарубіжній школі. Кам’янець-Подільський, 2020, чтобы открыть ресурс.
Предыдущий акт. элемент
Тест. Тема 1-2
Следующий акт. элемент
Філіпчук Н. Український і зарубіжний досвід діяльності музейних інституцій
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение