Структура за темами

  • ПСИХОЛОГІЯ МИСЛЕННЯ ТА ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ (ОПП "Психологія")

    ► Викладач Горбань Галина Олександрівна, д-р психол. наук, доцент, професор кафедри психології ЗНУ

    Мета дисципліни – розширити уявлення здобувачів освіти про провідні процеси мислення людини, основні напрями вивчення мислення в психології, ознайомити з технологіями розвитку мислення та цілепокладання в практичній діяльності майбутніх фахівців.

    Рівень вищої освіти: другий (магістерський)
    Дисципліна за вибором: Блок дисциплін вільного вибору студента в межах спеціальності
    Загальна кількість годин – 90Вид підсумкового контролюзалік

    •  ФОРУМ: новини та оголошення (денна форма навчання)
      Обмежений Доступно, якщо: Ви належите до групи 2024/25-053-дн
    •  ФОРУМ: новини та оголошення (заочна форма навчання)
      Обмежений Доступно, якщо: Ви належите до групи 2024/25-053-з
  • ЗМІСТ ДИСЦИПЛІНИ

    Змістовий модуль 1. Вступ до психології мислення

    Тема 1. Психологія мислення: основні положення
    Тема 2. Властивості мислення та особливості розвитку
    Тема 3. Цілепокладання

    Змістовий модуль 2. Мислення як ресурс ефективної життєдіяльності

    Тема 4. Системне та стратегічне мислення
    Тема 5. Креативне та критичне мислення
    Тема 6. Різновиди мислення в структурі життєдіяльності 

    • Для здобувачів освіти, які навчаються за індивідуальним графіком

    • МОДУЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ

    • Практичні заняття: денна форма навчання

      Обмежений Доступно, якщо: Ви належите до групи 2024/25-053-дн
    • Практичні заняття: заочна форма навчання

      Обмежений Доступно, якщо: Ви належите до групи 2024/25-053-з
    • ДОДАТКОВІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

      Завдання подаються для оцінювання за бажанням здобувача освіти

      Критерії оцінювання та рекомендації щодо виконання завдань подані у вкладених файлах до кожного завдання

    • ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ: залік

      Підсумковий контроль складається з:
      - оцінювання рівня засвоєння теоретичного матеріалу: підсумковий тест (20 б.) 
      - оцінювання рівня засвоєння практичного матеріалу дисципліни: індивідуальне завдання (20 балів)