Схема розділу
-
► Викладач Горбань Галина Олександрівна, д-р психол. наук, доцент, професор кафедри психології ЗНУ
Мета дисципліни – розширити уявлення здобувачів освіти про провідні процеси мислення людини, основні напрями вивчення мислення в психології, ознайомити з технологіями розвитку мислення та цілепокладання в практичній діяльності майбутніх фахівців.
Рівень вищої освіти: другий (магістерський)
Дисципліна за вибором: Блок дисциплін вільного вибору студента в межах спеціальності
Загальна кількість годин – 90. Вид підсумкового контролю: залік-
Обов'язково для ознайомлення.
-
Шановні здобувачі, у межах наукового дослідження просимо Вас відповісти на запитання. Дякуємо за Ваші зусилля й час.
-
ФОРУМ: новини та оголошення (денна форма навчання)Інформація, що публікується на форумі (новини й оголошення), має на меті своєчасне інформування здобувачів освіти щодо основних етапів вивчення курсу. Інформація надсилається автоматично усім зарахованим здобувачам за вказаною під час реєстрації електронною поштою.
Зверніть увагу, що є випадки, коли інформація пересилається у теку "СПАМ", тому перевіряйте наповнення цієї теки. -
ФОРУМ: новини та оголошення (заочна форма навчання)Інформація, що публікується на форумі (новини й оголошення), має на меті своєчасне інформування здобувачів освіти щодо основних етапів вивчення курсу. Інформація надсилається автоматично усім зарахованим здобувачам за вказаною під час реєстрації електронною поштою.
Зверніть увагу, що є випадки, коли інформація пересилається у теку "СПАМ", тому перевіряйте наповнення цієї теки.
-
Змістовий модуль 1. Вступ до психології мислення
Тема 1. Психологія мислення: основні положення
Тема 2. Властивості мислення та особливості розвитку
Тема 3. ЦілепокладанняЗмістовий модуль 2. Мислення як ресурс ефективної життєдіяльності
Тема 4. Системне та стратегічне мислення
Тема 5. Креативне та критичне мислення
Тема 6. Різновиди мислення в структурі життєдіяльності-
Змістовий модуль 1. Вступ до психології мислення Файл
-
Змістовий модуль 2. Мислення як ресурс ефективної життєдіяльності Файл
-
-
-
Здобувач освіти, має узгодити з викладачем навчання за індивідуальним графіком, надіславши повідомлення-запит.
-
Сл-1 Завдання
Тематичний словник до тем змістового модуля 1
-
Сл-2 Завдання
Тематичний словник до тем змістового модуля 2
-
-
Завдання подаються для оцінювання за бажанням здобувача освіти
Критерії оцінювання та рекомендації щодо виконання завдань подані у вкладених файлах до кожного завдання
-
Підсумковий контроль складається з:
- оцінювання рівня засвоєння теоретичного матеріалу: підсумковий тест (20 б.)
- оцінювання рівня засвоєння практичного матеріалу дисципліни: індивідуальне завдання (20 балів)

