Salta al contenido principal

Bloques

Salta Navegación

Navegación

  • Área personal

    • Página principal del sitio

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ArchivoІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForoНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CarpetaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • ArchivoПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ArchivoСистема оцінки курсу

      • EncuestaОцінка якості курсу

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Аспірантура

        • archive

        • Модуль 1 Сучасні технології навчання й викладання ...

        • Сучасні можливості моделювання при проєктуванні об...

        • Наукові основи підвищення ефективності об’єктів е...

        • Використання штучного інтелекту у професійній діял...

        • Управління підготовкою спортсменів в умовах цифров...

        • Еко-інжиніринг водного та теплового режиму агроеко...

        • Актуальні проблеми соціальної роботи

        • Педагогічна (асистентська) практика. Соціальна робота

        • Сучасні методи формування структури спеціальни...

        • Особистий, корпоративний та публічний тайм-мене...

        • Вибіркові дисципліни 051 Економіка Phd

        • Філософія наукової свідомості

          • General

          • Лекції

          • Практичні завдання

          • Індивідуальне завдання

          • Підсумковий контроль

          • Цікаві джерела

            • ArchivoФілософія. Природа, проблематика, класичні розділи...

            • URLДевід Іглмен: чи можемо ми створити для людей нові...

            • ArchivoЕйдетична інтуїція - уривок з кінофільму "Ігри роз...

            • ArchivoГордер Ю. Світ Софії. Роман про історію філософії....

            • ArchivoРассел Бертран Історія західної філософії /пер. з ...

            • ArchivoФілософський енциклопедичний словник / НАН України...

            • ArchivoЕдмондс Девід Кочерга Вітгентштейна. Історія десят...

            • ArchivoChatfield Tom Critical Thinking

            • ArchivoLipman Matthew Thinking in Education

            • URLThe Turing test: Can a computer pass for a human? ...

            • ArchivoA. M. Turing (1950) Computing Machinery and Intell...

            • ArchivoКун Томас Структура наукових революцій

            • URLЕтичний кодекс ученого України

            • URLDeclaration on Science and the Use of Scientific K...

            • ArchivoZiman John Real Science What is, and what it means...

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Факультети, кафедри

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Cerrar
    Selector de búsqueda de entrada
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Entrar

Філософія наукової свідомості

Cerrar
Selector de búsqueda de entrada
Вибір дисциплін Colapsar Expandir
Вибір дисциплін Colapsar Expandir
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Аспірантура
  4. Філософія наукової свідомості
  5. Цікаві джерела
  6. Declaration on Science and the Use of Scientific K...

Declaration on Science and the Use of Scientific Knowledge and the Science Agenda: Framework for Action

Requisitos de finalización
Haga clic en el enlace Declaration on Science and the Use of Scientific Knowledge and the Science Agenda: Framework for Action para abrir el recurso.
Actividad previa
Етичний кодекс ученого України
Próxima actividad
Ziman John Real Science What is, and what it means Cambridge University Press, 2004. 399 p.
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles