Przejdź do głównej zawartości
Polski (pl)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Zaloguj
Системний підхід до ...
Przeszukaj kursy
Kursy
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Системний підхід до організації та планування коре...
Нормативно-правове забезпечення організації корекц...
БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Kliknij link
https://mon.gov.ua/storage/app/media/gromadske-obgovorennya/2020/11/10/proekt-bazovyy-komponent-doshkilnoyi-osvity_1.pdf
, aby otworzyć zasób.
Previous Activity
Про затвердження Типових штатних нормативів навчально-реабілітаційних центрів
Next Activity
Рібцун СУЧАСНИЙ ПІДХІД ДО ВЕДЕННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА МОЛОДШОЇ ЛОГОПЕДИЧНОЇ ГРУПИ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗНМ
Przejdź do...
Przejdź do...
Оголошення
Силабус
Література
Контакти
Вхідне опитування
Вступ
Лекційні матеріали
Презентація до лекції
Лекційні матеріали
Презентація до теми
Презентація до теми
Закон України "Про охорону дитинства"
Закон України "Про освіту"
Закон України "Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії"
Про затвердження Порядку комплектування дошкільних навчальних закладів (груп) компенсуючого типу
Про затвердження Нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп подовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних
Про затвердження Типових штатних нормативів дошкільних навчальних закладів
Про забезпечення прав дітей-інвалідів та дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку
Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти
Про затвердження переліків закладів охорони здоров’я
Про затвердження Положення про спеціальну школу та Положення про навчально-реабілітаційний центр
Про затвердження Типових штатних нормативів навчально-реабілітаційних центрів
Рібцун СУЧАСНИЙ ПІДХІД ДО ВЕДЕННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА МОЛОДШОЇ ЛОГОПЕДИЧНОЇ ГРУПИ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗНМ
Рібцун Ю. Дошкільні логопедичні пункти
Голуб Н. Актуальні питання організації логопедичної допомоги в Україні
Лупінович С.М. Довідник учителя-логопеда
Мартинчук. Зміст і структура професійних компетентностей майбутнього вчителя-логопеда
Логопедія: методичні традиції і новаторство
Енциклопедія діагностичних методик
Збірка ділової документації вчителя-дефектолога дошкільного закладу
Твій перший Віммельбух
Грамотійко. Логопедичний зошит №3
Грамотійко. Логопедичний зошит №2
Грамотійко. Логопедичний зошит №1
Про логопедичний кабінет
Системний підхід в логопедії. Вебінар. Н. Базима
Питання для самостійного опрацювання
ПИТАННЯ
Підсумкове тестування (теоретична частина екзамену)
Підсумкове практичне завдання (практична частина екзамену)