Passer au contenu principal
Panneau latéral
Recherche de cours
Fermer
Recherche de cours
Activer/désactiver la saisie de recherche
Français (fr)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Connexion
Комп'ютерна графіка і мультимедіа та методика їх в ...
Recherche de cours
Fermer
Recherche de cours
Activer/désactiver la saisie de recherche
Вибір дисциплін
Replier
Déplier
Вибір дисциплін
Replier
Déplier
Обрати дисципліни
Статистика вибору дисциплін ВМУ
Результати вибору дисциплін
Ouvrir l’index du cours
Ouvrir le tiroir des blocs
Accueil
Cours
Факультети, кафедри
Математичний факультет
Кафедра комп'ютерних наук
Комп'ютерна графіка і мультимедіа та методика їх в...
Змістовий модуль 2. Векторна графіка
Векторний графічний редактор Іnkscape
Векторний графічний редактор Іnkscape
Conditions d’achèvement
Cliquer sur
Векторний графічний редактор Іnkscape
pour ouvrir la ressource.
Activité précédente
Як пацювати з Blooket
Activité suivante
ПР №3 Створення мультимедійного навчального середовища для реалізації технології «Flipped Classroom»
Aller à…
Aller à…
Силабус
Підручники
Корисні посилання
Методичні рекомендації з виконання практичних робіт
Система накопичення балів
Навчальна програма Інформатика для 10-11 класів (профільне навчання)
Оголошення
Календарне планування з розділу "Графіка\мультимедіа"
ПР №1 Проєктування методичного забезпечення уроку з комп'ютерної графіки
ПР №2 Розробка засобів актуалізації опорних знань
Як працювати з Mentimeter
Як пацювати з Blooket
ПР №3 Створення мультимедійного навчального середовища для реалізації технології «Flipped Classroom»
ПР №4 Розробка практичної роботи для учнів з теми "Створення листівки в Inkscape"
ПР №5 Розробка тематичної контрольної роботи з теми «Векторна графіка»
ПР №6 Розробка системи тестових завдань з теми «Растрова графіка»
Індивідуальне завдання на тему «Розробка методичного забезпечення для реалізації проєктів з анімації в STEMосвіті"
Підсумковий тест