Salta al contenido principal
Panel lateral
Búsqueda de curso
Cerrar
Búsqueda de curso
Selector de búsqueda de entrada
Español - Internacional (es)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Entrar
Геноцид, постпам’ять та формування медіареальності
Búsqueda de curso
Cerrar
Búsqueda de curso
Selector de búsqueda de entrada
Вибір дисциплін
Colapsar
Expandir
Вибір дисциплін
Colapsar
Expandir
Обрати дисципліни
Статистика вибору дисциплін ВМУ
Результати вибору дисциплін
Abrir índice del curso
Abrir cajón de bloques
Inicio
Cursos
Факультети, кафедри
Журналістики факультет
Кафедра журналістики
Геноцид, постпам’ять та формування медіареальності
Розділ 4
Посібник для репортерів. Робота у небезпечних зонах
Посібник для репортерів. Робота у небезпечних зонах
Requisitos de finalización
Haga clic en el enlace
Посібник для репортерів. Робота у небезпечних зонах
para abrir el recurso.
Actividad previa
Як спілкуватися із постраждалими
Próxima actividad
Як розрізняти заклик до геноциду
Ir a...
Ir a...
Новини
Силабус
Автор курсу
Система накопичення балів
Підручник. Алан Томпсон.
Презентація курсу
Інформаційні ресурси
Інші матеріали. Почути травму
Тест "Який ти декомунізатор"
Презентація 1
Лекція Геноциди ХХ століття
Лекція Нормана Наймарка
Дослідження Голокосту
Музей Голодомору
Музей Голокосту
Інститут національної памяті
Архіви КДБ для медіа
Тест 1
Завдання 1
Конвенція запобігання геноцидам
Лекція Тімоті Снайдера про геноцид
Ангус Фрейдер. Історія ромів
День памяті жертв Голокосту на Суспільному
Геноцид у Руанді
Тест. Що ти знаєш про День памяті жертв геноциду кримськотатарського народу?
Завдання 2
Тест 2
Міфологія медіареальності
Реакції на події в Бучі
Графічні романи про геноцид
Формування медіареальності у соціальних медіа
Тест 3
Завдання до Розділу 3
Проблеми місцевих медіа
Як писати про історичні теми
Усні історії
Як працювати з усними історіями
Як спілкуватися із постраждалими
Як розрізняти заклик до геноциду
Як журналістам працювати з людьми, які пережили травматичні події
Тест 4
Завдання до розділу 4
Перелік питань до курсу
Індивідуальне практичне завдання
Підсумковий тест (залік)